بازیگر پیشکسوت: حقوقم کفاف خرج بنزین ماشینم را هم نمی دهد

به گزارش مجله جام جهان، جعفر دهقان، بازیگر شناخته شده از شرایط سخت معیشتی هنرمندان پیشکسوت گفت.

بازیگر پیشکسوت: حقوقم کفاف خرج بنزین ماشینم را هم نمی دهد

به گزارش میزان، جعفر دهقان، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط فاجعه بار بیماری کرونا مثل بسیاری همکارانم مشغول پروژه خاصی نیستم، بیشتر کار ها متوقف شده و علاوه بر بازیگران، عوامل پشت صحنه هم بیکار شده اند.

بازیگر سریال های یوسف پیامبر، مردان آنجلس، گذر از رنج ها، مختارنامه و... با بیان این که بازیگران پیشکسوت قبل از کرونا هم وضع خوبی نداشتند، ادامه داد: آن ها در زمان اوج کرونا به دلیل مسائل معیشتی باز هم پیشنهاد های معدود کاری را می پذیرند، با جان خود بازی می نمایند و شاهدیم که بسیاری از این عزیزان مبتلا و بیمار شده یا درگذشته اند، اما چه می توان کرد؟! وقتی کسی حمایت نکند بازیگر باید از کجا درآمد داشته باشد؟! متاسفانه این روز ها شرایط بازیگران بد نیست بلکه فاجعه است.

دهقان درباره شرایط بد معیشت بازیگران از سال گذشته تا به امروز، شرح داد: من می توانم ساعت ها درباره مسائل و مصیبت های وارده بر بازیگران صحبت کنم، اما وقتی گفتنش برای هیچ کس مهم نیست چه دردی را دوا می نماید؟! هیچکس صدای بازیگران مظلوم و مخصوصا پیشکسوتان را نمی گردد.

او با اشاره به این که باور کنید بازیگری یک شغل است، اما نمی دانم چرا این شغل هیچگاه به طرز درستی تعریف نشده است تا بتواند دارای مزایای خاص خود گردد، گفت: در حال حاضر من بازنشسته هستم، اما باور کنید حقوقم پول بنزین ماشینم را هم تامین نمی نماید و نمی دانم تا چه زمانی ما باید از شرایط موجود گلایه کنیم و هیچکس هم به حرفمان گوش نکند؟

منبع: فرارو
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1148

به "بازیگر پیشکسوت: حقوقم کفاف خرج بنزین ماشینم را هم نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر پیشکسوت: حقوقم کفاف خرج بنزین ماشینم را هم نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید