با جزیره های شخصی بازیگران و شخصیت های مشهور جهان آشنا شوید

به گزارش مجله جام جهان، بازیگران، خوانندگان و سرمایه دارانی که حساب بانکی آنها عدد های نجومی را نشان می دهد. آن ها ثروتمندند، آن ها پول هایشان را خرج چیزهایی می نمایند که ما حتی تصور هم نمی کنیم. راه های مختلفی را برای خرج کردن ثروتشان انتخاب می نمایند. برخی ها که بیشتر به سکوت و طبیعت علاقه دارند در پی خرید جزیره ها می فرایند.

با جزیره های شخصی بازیگران و شخصیت های مشهور جهان آشنا شوید

ریچارد برانسون

ریچارد برانسون، غول مالی شرکت ویرجین، جزیره نکر را در سال 1978 به قیمت 180000 پوند (یا 300000 دلار آمریکا یا 1040280000 تومان) خریداری و برای تبدیل کردن آن به یک اقامتگاه شخصی لوکس، 10 میلیون دلار (34676000000 تومان) هزینه کرد. این اقامتگاه به طور همزمان می تواند میزبان 28 نفر باشد، که امکان داشتن یک تجربه تعطیلات شخصی با حضور خدمه کافی را فراهم می نماید. تمام سواحل جزیره بهشتی سر ریچارد برای بازدید عموم آزاد است.

جورجو آرمانی

جوجو آرمانی، طراح مد، جزیره اسکورپیوس را با مبلغ بالای 190 میلیون دلار (658844000000 تومان) خریداری کرد و کسانی مانند بیل گیتس و مدونا را که در مزایده این جزیره شرکت نموده بودند، شکست داد. این جزیره برای سال های متمادی در اختیار نسل های مختلف خانواده اوناسیس بود. اسکورپیوس که در دریای ایونی و در سواحل یونان واقع شده است به خاطر عمارت مجلل کاخ صورتی از معروفیت زیادی برخوردار است.

دیوید کاپرفیلد

جزیره موشا دارای 60 هکتار ساحل سفید و تا حد زیادی توسعه نیافته است.

این موضوع به صاحب این جزیره که دیوید کاپرفیلد شعبده باز است اجازه می دهد تا در این بهشت استوایی سرسبز بکر به استراحت بپردازد. دیوید کاپرفیلد شعبده باز مشهور دهه هشتاد و نود میلادی است که معروفیت بسیاری در آن زمان داشت.

ادی مورفی

جزیره شخصی ادی مورفی در باهاما، آن قدر مرموز است که تقریباً هیچ کس چیز زیادی از آن نمی داند. مورفی این جزیره را در سال 2007 به قیمت 15 میلیون دلار (52014000000 تومان) خریداری نموده و از آن زمان تا به حال آن را کاملاً خصوصی نگه داشته است.

مل گیبسون

جزیره ماگو با 2185 هکتار مساحت یکی از بزرگترین جزیره های شخصی در اقیانوس آرام است. مل گیبسون این جزیره را در سال 2005 خریداری کرد. خدمه ای که از این ملک مراقبت می نمایند، تنها ساکنان آن هستند.

مل گیبسون کارگردان و بازیگر مشهور هالیوودی است که از جمله فیلم های مهم اون به عنوان بازیگر می توان به شجاع دل، میهن پرست و مصائب مسیح اشاره نمود.

دومین اقامتگاه ریچارد برانسون

ریچارد برانسون صاحب بیش از یک جزیره شخصی حیرت انگیز است. او در سال 2007 جزیره موسکیتو را به قیمت 10 میلیون دلار (34676000000 تومان) خریداری کرد. این جزیره دارای 49 هکتار ساحل و جنگل های بارانی انبوه است. برانسون میخواهد تا از این جزیره برای پاس داشتن تنوع زیستی و پرورش حیوانات کمیاب استفاده کند.

جانی دپ

جانی دپ تعطیلاتش را در جزیره لیتل هالز پاند (Little Halls Pond Cay) می گذراند. این جزیره 18 هکتاری دارای یک ساحل رؤیایی، گیاهان استوایی و حریم شخصی است. دپ هر زمان که احساس ناامنی کند خانواده اش را به این جزیره می برد.

جانی دپ در اغلب فیلم های تیم برتون، کارگردان فیلم ها و انیمیشن های فانتزی بسیاری معروفی چون ادوارد دست قیچی و چارلی و کارخانه شکلات سازی بازی نموده است. وی علاوه بر فیلم در جهانی موسیقی نیز فعال است.

جزیره فروشی پل آلن

شما هم می خواهید بهشت کوچک خودتان را بخرید؟ پس جزیره آلن در واشنگتن را بخرید. پل آلن، یکی از بنیانگذاران مایکروسافت میخواهد جزیره 118 هکتاری خود را به قیمت 13 میلیون دلار (45078800000 تومان) بفروشد. او این جزیره را برای تعطیلاتش خریداری کرد، اما در انتها در جزیره لوپز آغاز به ساخت وساز کرد. در این جزیره چیزی بیشتر از یک باند فرودگاه، لنگرگاه و کابین مخصوص خدمه وجود ندارد، درنتیجه شما با یک بوم خالی روبه رو هستید که می توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید درآورید.

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو برنامه های توسعه بزرگی برای جزیره بلک ادور (Blackadore Cay) که در نزدیکی بلیز است، دارد. او می خواهد از انرژی خورشیدی برای برق رسانی به جزیره استفاده کند و یک استراحتگاه سازگار با محیط زیست بسازد.

دی کاپریو که در چند سال اخیر بازی های تاثیرگذاری در فیلم های بزرگ هالیوودی داشته است، بالاخره سال جاری توانست جایزه اسکار برای برترین بازیگر نقش اول مرد را تصاحب کند و به بزرگ ترین افتخاری که یک بازیگر می تواند در دوران حرفه ایش تجربه کند، دست یابد.

سلین دیون

سلین دیون خانه بزرگی در جزیره شخصی ال گانیون (Ile Gagnon) ساخته تا هر وقت که می خواهد بتواند از جهان دوری کند. این جزیره در نزدیکی زادگاه دیون یعنی کبک واقع شده است و آن قدر خوب از آن محافظت می گردد که کمتر کسی چیز زیادی درباره اش می داند. تدابیر شدید امنیتی مردم را از اقامتگاه بهشتی این خواننده، دور نگه می دارد.

منبع: کجارو / allday.com
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1483

به "با جزیره های شخصی بازیگران و شخصیت های مشهور جهان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جزیره های شخصی بازیگران و شخصیت های مشهور جهان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید