آنالیز برنامه های وزیر نیرو برای تامین آب شرب در کمیسیون عمران

به گزارش مجله جام جهان، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آنالیز برنامه های وزیر نیرو به منظور تامین آب شرب کشور در جلسه امروز بعد از ظهر این کمیسیون اطلاع داد.

آنالیز برنامه های وزیر نیرو برای تامین آب شرب در کمیسیون عمران

عبد الجلال ایری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون عمران وزیر نیرو حضور یافته و برنامه های خود را به منظور تامین آب شرب کشور به اعضای کمیسیون ارائه کردند. در برنامه های وزیر نیرو روش های مختلفی برای تامین آب شرب کشور پیش بینی شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: مانند استفاده از آب ژرف، ساخت و تکمیل سدهای نیمه تمام و انتقال آب از دریا از جمله مواردی است که در برنامه های ایشان دیده شده بود. وزیر نیرو برنامه های خود را برای تامین آب شرب به اندازه 400 هزار متر معکب در روز و تسهیل افزایش ظرفیت تامین و انتقال آب برای مصارف صنعتی به اندازه 600 هزار مترمکعب در روز به وسیله صنایع را هم به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه توضیح داد: نمایندگان هم نظرات خودشان را در مورد تامین آب شرب و چگونگی روبرو با تنش آب و مدیریت منابع آبی اعلام کردند. بعلاوه مقرر شد وزیر نیرو در جلسات آینده برنامه های خود را برای احداث نیروگاه ها و تامین انرژی هم به اعضای کمیسیون ارائه کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1338

به "آنالیز برنامه های وزیر نیرو برای تامین آب شرب در کمیسیون عمران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز برنامه های وزیر نیرو برای تامین آب شرب در کمیسیون عمران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید