تمدن بزرگ صنعتی در پارس جنوبی به برکت نظام اسلامی محقق شده است

به گزارش مجله جام جهان، خبرنگاران/بوشهر استاندار بوشهر گفت: هر کسی توسعه عسلویه را می بیند باید به جمهوری اسلامی ببالد، تمدن بزرگ صنعتی در پارس جنوبی حاصل زحمات فرزندان ملت است که زیر سایه نظام اسلامی محقق شده است.

تمدن بزرگ صنعتی در پارس جنوبی به برکت نظام اسلامی محقق شده است

عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه های عمرانی دهه فجر شهرستان کنگان با تبریک دهه فجر اظهار کرد: با وجود موانع و مسائل در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عملا شاهد تحریم کشور بودیم، بعد از اینکه دشمنان در جنگ هم توفیقی حاصل نکردند جنگ مالی را بر این کشور تحمیل نموده تا نظام را از پای در بیاورند.

وی با اشاره به توسعه صنایع موجود در پارس جنوبی اعلام کرد: هر کسی توسعه عسلویه را می بیند باید به جمهوری اسلامی ببالد، تمدن بزرگ صنعتی در پارس جنوبی حاصل زحمات فرزندان ملت است که زیر سایه نظام اسلامی محقق شده است.

مقام عالی دولت در استان بوشهر اضافه نمود: در شرایط سخت تحریمی اما نخبگان و متخصصان کشور در عرصه صنایع نفت و گاز در پارس جنوبی رشته های وابستگی را پاره کردند و اقدامات ارزشمند شرکت های دانش بنیان در پارس جنوبی گواه این مدعا است.

گراوند اضافه نمود: اکنون که سردمداران آمریکا و متحدانش جنگ مالی را تحمیل کردند برای زمین گیر کردن کشور از هیچ کوششی فروگذار نمی نمایند پارس جنوبی از موارد نادر است که در یک زمان 20 ساله با وجود تحریم های ظالمانه در عرصه نفت و گاز شاهد توسعه روز افزون هستیم.

استاندار بوشهر اظهار کرد: در شرایط سخت تحریم که دشمنان با همه ابزارهایشان می خواهند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند اما نظام اسلامی در جهت توسعه و آبادانی کشور حرکت می نماید.

وی اضافه نمود: جنگ تحمیلی موجب شد کشور بنیه دفاعی خود را تقویت کند و امروز افتخار می کنیم که در حوزه نظامی به جایی رسیدیم که دشمن در محاسبات خود در عرصه نظامی، با برخورد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی روبرو می گردد.

استاند ار بوشهر با بیان اینکه جشن های پیروزی انقلاب فرصتی است تا گوشه ای از خدمات نظام را بیان کنیم، اضافه نمود: مدیران در ایام دهه فجر خدمات ارزشند نظام و دولت را بیان نمایند تا مردم با توفیقات دولت آشنا شوند.

وی با اشاره به اقدامات استان در حوزه آب گفت: در بخش آب طی دو سال اخیر اقدامات ارزشمندی انجام شده به طوری که 600 کیلومتر شبکه آب در روستاهای استان بازسازی شده و 150 هزار متر مکعب آب شیرین کن در استان در دست اجراست.

استاندار بوشهر اضافه نمود: همین فرایند خدمات در بخش آب بدون شک در شهرستان کنگان هم محقق خواهد شد.

وی اعلام کرد: دستورات لازم برای شروع عملیات اجرایی اسکله کنگان داده شده و این امر محقق می گردد.

به گزارش خبرنگاران، در این آیین پروژه های عمرانی، کشاورزی، آموزشی شهرستان کنگان با حضور استاندار بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع شد.

واگذاری 28 واحد مسکونی ویژه محرومین توسط بنیاد مسکن و 18 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و استانداری، گلخانه داربستی، پروژه های عمران شهری، ساخت مدرسه از جمله پروژه های افتتاحی امروز در کنگان بود که با حضور استاندار بوشهر افتتاح شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 328

به "تمدن بزرگ صنعتی در پارس جنوبی به برکت نظام اسلامی محقق شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدن بزرگ صنعتی در پارس جنوبی به برکت نظام اسلامی محقق شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید