تورهای داخلی نوروز 1401 ، گردش 14 روزه در ایران

به گزارش مجله جام جهان، به 14 روز طلایی سفر نزدیک می شویم، فرصتی بی نظیر که به ما امکان می دهد تا با کمترین هزینه به تماشا زیبایی های ایران برویم. ما در مطلب تورهای داخلی نوروز 1401 ثابت می کنیم که سفرهای داخلی نیز می توانند مانند سفرهای خارجی خاطره انگیز و تکرار نشدنی باشند. چه اهل دریا و تفریحات آبی باشی و چه هوادار آثار باستانی سفر به شهرهای ایران می تواند شما را به خواسته تان رسانده و تعطیلاتی بی نقص را برایتان رقم زند.

تورهای داخلی نوروز 1401 ، گردش 14 روزه در ایران

مقاصد نوروزی را می توان به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم کرد. پس اگر فکر می کنید که سفر به آفریقای جنوبی، ترکیه یا سریلانکا ممکن است به بودجه نسبتا زیادی احتیاج داشته باشد، می توانید با سفر به مقاصد داخلی هم حسابی خوش بگذرانید و هم هزینه ای کمتری را برای سفر و گردشگری کنار بگذارید. در ادامه به معرفی تور نوروز 1401 در مسیرهای داخلی می پردازیم.

تورهای داخلی مقرون به صرفه قیمت

بالا رفتن نرخ دلار و یورو تاثیر مستقیم بر قیمت بلیط و هتل در تورهای خارجی دارد از این رو بسیاری از افراد تورهای داخلی را جایگزین مسیرهای خارجی نموده اند. چرا که بی شک ایرانگردی احتیاج به دریافت ویزا و پرداخت دلار و یورو ندارد. از طرفی مسافران می توانند به سلیقه خود مقاصد تاریخی یا سواحل را برای سفر انتخاب نمایند. اصفهان، شیراز، کیش، قشم و مشهد پرطرفدارترین مقاصد داخلی در ایام نوروز 1401 هستند. هر چند که قیمت تورهای داخلی در تعطیلات عید افزایش پیدا می نماید اما همچنان می توان این مقاصد را مقرون به صرفه تر از تورهای خارجی به شمار آورد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت های تورهای داخلی در ایام نوروز و رزرو هتل و بلیط با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تور داخلی از تهران

بیشتر شهرهای بزرگ ایران دارای فرودگاه بین المللی یا داخلی هستند، از این رو در هر جای ایران که باشید می توانید پروازهای فرودگاه شهرتان را چک نموده و در صورت امکان بدون احتیاج سفر به تهران بلیط مقصد مورد نظر خود را تهیه کنید. در واقع تورهای داخلی نوروز 1401 نه فقط از تهران بلکه از سایر مقاصد نیز قابل برگزاری هستند. کارشناسان ما فهرست کاملی از پکیج های داخلی را برای ایام نوروز آماده نموده اند. البته افرادی که ساکن شهرهای دیگر هستند نیز می توانند از خدمات گردشگری ما استفاده نمایند. همکاران ما امکان برگزار تور به وسیله سایر شهرهای ایران را نیز فراهم نموده اند. تور کیش، تور قشم، تور مشهد و تور شیراز از تهران و سایر شهرهای ایران از پکیج های پرطرفدار ما در ایام نوروز 1401 هستند.

تور کیش مقرون به صرفه

کیش به عنوان لوکس ترین پکیج داخلی به شمار می رود. مقصدی که از نظر معماری و امکانات هتلی با مالدیو و از نظر تفریحات آبی با لوکس ترین سواحل آسیایی برابری می نماید. از این رو تور کیش را می توان در فهرست تورهای پرطرفدار تعطیلات نوروز قرار داد. هر چند که قیمت این چکیج ممکن است از سایر تورهای داخلی کمی بالاتر باشد اما با انتخاب درست زمان پرواز و هتل مناسب می توان قیمت پکیج را پایین آورد. کارشناسان ما به شما خواهند گفت که چه تاریخی برای خرید مقرون به صرفه تور کیش مناسب است. تورهای کیش ما خدمات بلیط رفت و برگشت هوایی، اقامت در هتل به همراه صبحانه، استقبال فرودگاهی، گشت دور جزیره را شامل می گردد.

تور مشهد

مشهد با سالانه بیش از 27 میلیون زائر داخلی و خارجی همچنان در صدر فهرست تورهای داخلی نوروز 1401 قرار گرفته است. علاوه بر حرم امام رضا در این شهر، آرامگاه بسیاری از شاعران و هنرمندان بزرگ ایران مانند فردوسی و شجریان در این شهر قرار گرفته و ایران دوستان را به سوی مشهد جذب می نماید. خوشبختانه بیشتر فرودگاه های ایران به مقصد مشهد پرواز داشته و رزرو تور مشهد علاوه بر تهران از سایر شهرها نیز امکان پذیر است. از آنجا که پروازهای مشهد در ایام سال نو خیلی زود تکمیل می شوند پیشنهاد می کنیم حداقل 2 هفته قبل از تعطیلات برای رزرو تور اقدام کنید. همکاران ما آماده ارائه مشاوره در مورد رزرو برترین هتل ها با مناسب ترین قیمت به شما عزیزان هستند.

تور داخلی مقرون به صرفه قیمت شیراز

با سرانجام فصل زمستان شیراز برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می گردد. از این رو تور شیراز را نیز می توان به فهرست تورهای داخلی نوروز 1401 اضافه نمود. این شهر هتل های 3 تا 4 ستاره بسیاری را در خود دارد علاوه بر این گردشگران با رزرو اقامتگاه های بوم گردی می توانند با یک تیر دو نشان بزنند یعنی هم تور را با قیمتی مقرون به صرفه تر خریداری نموده و هم از محیط سنتی و دل نشین محل اقامت خود لذت ببرند. شیراز مقصدی ست بی نظیر که مسافران را به میهمانی تاریخ برده و به جرات می توان گفت که از نظر زیبایی با رم و آتن برابری می نماید. جهت رزرو تور شیراز می توانید با همکاران ما در واحد تورهای داخلی در ارتباط باشید.

تور قشم

بسیاری کیش را زیباترین جزیره ایران می دانند اما بی شک بعد از سفر به قشم مطمئن باشید که تمام تصورات شما از زیبایی جابجا می گردد. این جزیره به قدری اسرارآمیز است که هر نقطه از آن می توانند گردشگران را شگفت زده کند. پس تور قشم نیز به فهرست تورهای داخلی نوروز 1401 اضافه می گردد. با سفر به این مقصد می توانید از زیبایی های طبیعی و تفریحات آبی همزمان لذت ببرید. بعلاوه با پیشرفت گردشگری در سال های اخیر هتل های بسیاری در قشم ساخته شده و میهمانان دغدغه ای را بابت محل اقامت نخواهند داشت. علاوه بر هتل می توانید اقامتگاه های بوم گردی را نیز انتخاب کنید. جهت رزرو تور قشم ویژه نوروز 1401 با همکاران ما در واحد تورهای داخلی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

فلسفه عید نوروز | ایرانگردی را از کجا آغاز کنیم؟

تاریخچه عید نوروز به زبان ساده | تور خارجی نوروز 1401

چه زمانی برای خرید تور نوروز 1401 اقدام کنیم؟

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1521

به "تورهای داخلی نوروز 1401 ، گردش 14 روزه در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای داخلی نوروز 1401 ، گردش 14 روزه در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید