فراوری ماسک در روستای ملی عبابافی بوشهر

به گزارش مجله جام جهان، معاون صنایع دستی استان بوشهر از راه اندازی خط فراوری ماسک در کارگاه عبابافی روستای بحیری اطلاع داد.

فراوری ماسک در روستای ملی عبابافی بوشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، لیلا رحیمی گفت: روستای بحیری که سال جاری به عنوان روستای ملی عبابافی کشور معرفی گردید، کارگاه خط فراوری خود را به فراوری ماسک تبدیل کرد تا در این شرایط به مردم یاری کند.

او اضافه نمود: تمامی صنعتگران عبابافی در این کارگاه به شکل تمام وقت مشغول به ساخت ماسک هستند که پس از تهیه و فراوری آن توسط نهادهای بهداشتی و نظارتی برای استریلیزه شدن با دستگاه اتوکلاو منتقل شده و برای استفاده عموم عرضه می گردد.

معاون صنایع دستی استان بوشهر درباره میزان و کیفیت فراوری این ماسک ها گفت: روزانه بیش از 1500 ماسک از مواد اولیه تأییدشده توسط دستگاه های بهداشتی در این کارگاه فراوری می گردد.

او با تأکید بر همیاری و هم افزایی در کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا، اضافه نمود: جامعه صنعتگران با عزمی پایدار برای ریشه کن شدن این ویروس در کنار مردم خواهند بود و امیدواریم که باهم بتوانیم برگ زرینی را در کارنامه صنایع دستی کشور اضافه کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 397

به "فراوری ماسک در روستای ملی عبابافی بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ماسک در روستای ملی عبابافی بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید