حضور 7 ناشر ایرانی در نمایشگاه کتاب ترکمنستان

به گزارش مجله جام جهان، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ترکمنستان روزهای 14 و 15 آبان امسال در عشق آباد برگزار می گردد و هفت ناشر از ایران در این رویداد مشارکت می نمایند.

حضور 7 ناشر ایرانی در نمایشگاه کتاب ترکمنستان

به گزارش روابط عمومی رایزنی فرهنگی ایران در ترکمنستان، رضا خانیان، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، به دعوت دولت ترکمنستان و به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در عشق آباد، انتشارات به نشر، الهدی، متن، جاده ابریشم، بوستان کتاب، دانشگاه فردوسی مشهد و مختومقلی فراغی گرگان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ترکمنستان که طی روزهای 14 و 15 آبان امسال در عشق آباد برگزار خواهد شد، شرکت نموده و آخرین کتاب های منتشر شده خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

وی اضافه کرد: در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب ترکمنستان، ناشران کشورهای روسیه، آلمان، اوکراین، آذربایجان، فرانسه، قزاقستان، لهستان، کره، آلبانی، ترکیه، آمریکا، رومانی، ارمنستان، قرقیزستان و چین حضور دارند.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشورمان نخستین بار با 7 ناشر در کنار غرفه رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

خانیان ادامه داد: طبق هماهنگی های اجرا شده در حاشیه این نمایشگاه، همایش تخصصی کتاب راه همکاری و پیشرفت با حضور جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 53

به "حضور 7 ناشر ایرانی در نمایشگاه کتاب ترکمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 7 ناشر ایرانی در نمایشگاه کتاب ترکمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید