خبرنگاران محمدی: برای دروازه بان اصلی بودن تیم ملی فوتسال می جنگم

به گزارش مجله جام جهان، تهران- خبرنگاران- دروازه بان ملی پوش فوتسال، گفت: انگیزه ام چند برابر شده و در حال حاضر با تمام توان می جنگم که به گلر اصلی تیم ملی در جام جهانی تبدیل شوم.

خبرنگاران محمدی: برای دروازه بان اصلی بودن تیم ملی فوتسال می جنگم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

مسعود محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مورد جدایی خود از فرش آرا مشهد و دلیل پیوستنش به تیم فوتسال کراپ الوند، گفت: سال جاری یک مقدار مسائل شخص و خانوادگی داشتم و احتیاج داشتم که به محل سکونت خانواده نزدیک تر باشم و با صحبت ها و تعامل باشگاه خوب کراپ و فرش آرا به این نتیجه رسیدم که از تیمم جدا شوم.

وی اضافه کرد: تصمیم گرفتم بین پیشنهاد هایی که داشتم، تیم کراپ را انتخاب کنم. کراپ یک باشگاه باشخصیت و با ثبات در فوتسال ایران است. درست است که این تیم تازه به لیگ آمده اما در همین مدت کم نشان داده که می تواند جزو قدرت های اول ایران باشد.

گلر ملی پوش فوتسال کشورمان ادامه داد: احساس من این است که کراپ می تواند به زودی قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد زیرا این باشگاه، مدیریت خیلی قوی متشکل از آقایان نخ باف، بازیکنان بسیار خوبی همچون مهدی جاوید و افشین کاظمی و مربی با دانشی مثل رضا لک با کارنامه درخشان در فوتسال را در خود دارد. من همه این موضوعات را سنجیدم و انتخابم را انجام دادم و حالا از این اتفاق بسیار راضی هستم.

او توضیح داد: جا دارد از مدیریت و مربی های باشگاه قبلی خود نیز تشکر کنم چرا که آن ها باعث شدند من در این سه سال ساخته شوم. تنها ناراحتی من این است که از حرم امام رضا (ع) دور شده ام که البته من دوستانی در آنجا دارم و به طور قطع به آنها سر می زنم. از همه کسانی هم که در مشهد به من یاری کردند تا شرایط خوبی داشته باشم، تشکر می کنم.

محمدی در مورد تیم ملی فوتسال، اظهار داشت: در حال حاضر با تمام توان می جنگم که به گلر اصلی تیم ملی تبدیل شوم. انگیزه من بعد از آمدن به کراپ چند برابر شده است. در گذشته اصلا این انگیزه را در خود نمی دیدم. برای پوشیدن پیراهن اصلی دروازه بانی تیم ملی فوتسال در جام جهانی تمام کوشش خود را به کار می گیرم. می خواهم سرباز بسیار خوبی برای وطنم باشم تا بتوانم به تیم کشورم یاری کنم.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1044

به "خبرنگاران محمدی: برای دروازه بان اصلی بودن تیم ملی فوتسال می جنگم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محمدی: برای دروازه بان اصلی بودن تیم ملی فوتسال می جنگم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید