خبرنگاران معرفی 3 داروخانه به تعزیرات حکومتی در آستارا

به گزارش مجله جام جهان، آستارا - خبرنگاران - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از معرفی متصدیان سه داروخانه و سه مرکز عرضه تجهیزات پزشکی به تعزیرات حکومتی، به دلیل گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه اقلام بهداشتی اطلاع داد.

خبرنگاران معرفی 3 داروخانه به تعزیرات حکومتی در آستارا

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

محسن آهنی روز آدینه اظهار کرد: ظرف هفته گذشته 50 بار از 9 داروخانه و مغازه های عرضه تجهیزات پزشکی بازدید و 6 فقره پرونده تخلف به ارزش 32 میلیون و 488 هزار ریال به تعزیرات حکومتی آستارا ارائه شده است.

وی اعلام کرد: این روزها به دلیل احتیاج مردم به اقلام بهداشتی، بازرسی از داروخانه ها، واحدهای عرضه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی تشدید شده است و با گرانفروشان برخورد می گردد.

وی ادامه داد: از اول بهمن ماه چهار هزار و 360 بار از از واحدهای صنفی، بازرسی شده و گشت های مشترک با اداره های متولی در بازار در جریان است و مردم، گرانفروشی و کم فروشی را به شماره 124 اطلاع دهند.

به دنبال شیوع ویروس و بیماری کرونا و احتیاج مردم به ماسک و ضدعفونی کننده ها برای پیشگیری از آن، بعضی داروخانه ها و بازاریان اقلام بهداشتی را گران می فروشند و عده ای نیز به احتکار آن روی آورده اند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می گردد و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می گردد اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می گردد که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین آغاز شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 110 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت نموده است.

بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و حدود پنج هزار واحد صنفی در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 325

به "خبرنگاران معرفی 3 داروخانه به تعزیرات حکومتی در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معرفی 3 داروخانه به تعزیرات حکومتی در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید