دو نقشه جدید به پابجی می آید؛ میرامار دگرگون می گردد

به گزارش مجله جام جهان، سازندگان پابجی برنامه های خود برای آینده این بازی در چند ماه آینده را اعلام نموده اند و قرار است نقشه های این بازی به طور کلی تغییرات بزرگی به خود ببینند. طبق گفته شرکت پابجی، دو نقشه جدید برای بازی در دست ساخت است و در کنار آن، نقشه میرامار را هم دوباره طراحی نموده اند.

دو نقشه جدید به پابجی می آید؛ میرامار دگرگون می گردد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به عنوان مهم ترین و جریان سازترین بازی سبک بتل رویال، پابجی مدت زیادی است که محبوبیت گذشته خود را ندارد. رقبای پابجی اعم از کال آو دیوتی وارزون و ایپکس لجندز با اینکه نسبت به پابجی سابقه حضور بسیار کوتاه تری در سبک بتل رویال داشته اند، به سرعت از پابجی پیشی گرفته و بالاتر از آن قرار گرفته اند.

شرکت پابجی هم یکی دو سالی است که با هدف افزایش محبوبیت بازی، روی افزودن قابلیت ها و نقشه های جدید حساب زیادی باز نموده است. پابجی امروز نسبت به ابتدای کار، تفاوت های عظیمی از نظر عملکرد و گرافیک نموده است و نقشه های قدیمی تر، از این پیشرفت ها بهره ای نبرده اند. چه از نظر طراحی و به کارگیری قابلیت های جدید و چه از نظر عملکرد اجرا و گرافیک، نقشه های قدیمی تر احتیاج به بازنگری دارند و اولین حرکت شرکت پابجی هم در ماه های آینده، عرضه نسخه ای بازسازی شده از نقشه میرامار است.

بازسازی میرامار

اولین بار نیست که روی نقشه میرامار تغییراتی اعمال می گردد تا با قابلیت های امروزی بازی همخوانی پیدا کند. بار قبل شاهد افزودن عناصر جدید دنیای پابجی و طراحی دوباره بعضی از بخش های میرامار بودیم و این بار، تمرکز روی بهبود گرافیک این نقشه بوده است.

آپدیت 12.1 پابجی که همین حالا روی سرورهای تست بازی اعمال شده است، نقشه میرامار را بسیار گسترده تر از قبل تغییر می دهد. پیشرفت های فنی پابجی در چند وقت اخیر، اعم از بهبود نورپردازی، مدل نقشه ها، عملکرد بهتر، طراحی بهتر زمین و چیزهایی از این قبیل، روی این بازنگری میرامار اعمال شده اند؛ طوری که نقشه بسیار باکیفیت تر از گذشته شده است و در عین حال هم بعضی از مسائل بازی کردن در آن، مثل گیر کردن ها رو زمین رفع شده اند.

بافت های نقشه بسیار باکیفت تر شده اند، طراحی بعضی از بخش های نقشه تغییر نموده، موانعی که در زمین مانع حرکت می شدند از بین رفته اند و کوه ها هم دوباره طراحی شده اند تا با تغییرات گیم پلی پابجی سازگار باشند.

نقشه جدید؛ تایگر

پس از عرضه نسخه ارتقایافته و بازسازی شده میرامار، قدم بعدی عرضه نقشه جدیدی به نام تایگر است. ان نقشه قرار است قابلیت کاملا جدیدی را برای اولین بار به پابجی بیاورد؛ امکان بازگشت به بازی پس از مرگ.

در پی جریان افزودن این قابلیت در دیگر بازی های بتل رویال، در حال حاضر هم کال آو دیوتی، هم ایپکس و هم فورتنایت این قابلیت را دارند، سازندگان پابجی هم تصمیم گرفته اند تا آن را به بازی خود هم بیاورند. جزئیات این قابلیت و چگونگی اعمال آن اعلام نشده است، ولی می توانیم انتظار داشته باشیم تا در دو حالت دو نفره و تیمی بازی این قابلیت پیاده سازی گردد.

قابلیت برگشت به بازی پس از مرگ، فقط یکی از قابلیت های جدید پابجی است که با نقشه تایگر به بازی اضافه می گردد. طبق گفته سازندگان بازی، می توانیم انتظار داشته باشیم تا در آینده بیشتر درباره پیشرفت های بازی صحبت نمایند. نقشه تایگر همچنین یکی از نقشه های عظیم بازی محسوب می گردد و ابعاد آن 8 در 8 کیلومتر است.

نقشه جدید؛ کیکی

تایگر تنها نقشه جدید و عظیم پابجی برای آینده نخواهد بود و پس از آن، یک نقشه 8 در 8 کیلومتری دیگر هم برای بازی عرضه می گردد. این نقشه که کیکی نام دارد هم برای عرضه تا پایان سال 2021 در نظر گرفته شده است، اما ممکن است عرضه آن به اوایل سال 2022 هم موکول گردد. البته به نظر می رسد عرضه نقشه تایگر تا پایان 2021 قطعی است.

نقشه کیکی محیط های بسیار متنوع و جدیدی را به پابجی معرفی می نماید؛ از برج های بلند و عظیم گرفته تا آزمایشگاه های زیرزمینی و باتلاق های عمیق و مترو و حتی ساختمان هایی که زیر آب مدفون شده اند، قرار است با نقشه کیکی شاهد افزودن محیط های کاملا جدیدی به پابجی باشیم. گویا هنوز طراحی نهایی نقشه کیکی مشخص نشده است و فعلا روی ایده های مختلفی برای آن کار می نمایند.

در کنار این نقشه های بسیار عظیم، سازندگان پابجی در ادامه امسال میلادی هم چنین مثل همواره قول افزودن سلاح ها، آیتم ها و خودروها و امکانات مختلف دیگری را هم داده اند.

منبع: PUBG.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1203

به "دو نقشه جدید به پابجی می آید؛ میرامار دگرگون می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو نقشه جدید به پابجی می آید؛ میرامار دگرگون می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید