راز شادی گل آل کثیر برملا شد

به گزارش مجله جام جهان، عیسی آل کثیر درباره صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این روز ها متاسفانه تماشاگران نمی توانند به استادیوم بیایند، ولی من میان آن ها بودم و می دانم چه حالی دارند. همه بچه های تیم این طور هستند. یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در کنار حمایت طرفداران و درایت کادر فنی، شاید همین باشد که باعث می گردد بازیکنان با تمام وجود وارد زمین بشوند. ما از همین جا انرژی های مثبت طرفداران را حس می کنیم.

راز شادی گل آل کثیر برملا شد

او درباره گل های حساسی که با وجود آسیب دیدگی به ثمر رسانده، اضافه نمود: این حاصل کار همه تیم است. اگر پشتیبانی و حمایت تیم در زمین نباشد، نه گلی در کار است و نه پیروزی. بچه های تیم واقعا از تمام وجود و جانشان مایه می گذارند و با جان و دل هم این کار را انجام می دهند.

مهاجم گلزن پرسپولیس درباره دو گلی که برابر پاختاکور زد خاطر نشان کرد: با وجود فشار و فشردگی زیاد بازی ها، با کوشش همه بچه ها بازی خوبی شد. نیمه دوم، بهتر هم شدیم. هرچه جلوتر می رویم، هماهنگ تر می شویم و شناخت بهتری پیدا می کنیم. کادر فنی و آقا یحیی واقعا کار خیلی سختی را انجام داده اند و می دهند..

آل کثیر درباره شادی گل منحصر به فرد خود اضافه نمود: می توانید از آن هایی که سال هاست من را می شناسند بپرسید. اصلا اهل این نیستم که بخواهم باعث ناراحتی دیگران بشوم. این مدل شادی که که با چشم انجام می دهم از چند سال قبل با من بوده و برای الان نیست. فکر نمی کنم اصلا شرح لازم داشته باشد که ربطی به بازی با پاختاکور نداشت. در همین مسابقات هم در بازی های قبلی مقابل الشارجه و السد انجام دادم.

او ادامه داد: حرف و حدیث و حساسیتی نبود. به هر حال من این شادی را به خاطر برادرزاده ام انجام می دهم که واقعا دوستش دارم و چشم های کوچکی دارد. از سال های قبل، گل که می زدم به افتخارش، چشم هایم را مثل او می کردم، همین.

مهاجم پرسپولیس درباره پیش بینی خود از بازی بعد و ادامه فرایند گل زنی گفت: واقعیت این است که این قدر همگی حضور در فینال را می خواهیم که فرقی نمی کند چه کسی گل می زند. مهم این است که پیروز شویم. پس همه سعی می کنیم که تیم، گل نخورد و همه سعی می کنیم که تیم گل بزند. قطعا بازی بسیار سنگین و سختی هم داریم. با حریفی رو به رو هستیم که از نظر فوتبالی قابل احترام است، همان طور که پرسپولیس این گونه است.

منبع: فرارو
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 786

به "راز شادی گل آل کثیر برملا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز شادی گل آل کثیر برملا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید