کالدرون پیشنهادی از امارات ندارد

به گزارش مجله جام جهان، انصاری فرد گفت: درباره اینکه نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود، حرف های زیادی دارم!

کالدرون پیشنهادی از امارات ندارد

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، پرسپولیس دنبال چهارمین قهرمانی پیاپی است، اما مسائل زیادی دارد. مدیرعامل این باشگاه اخیرا مدعی شد نمی خواهند این تیم چهارمین جام پیاپی را بگیرد که همین مساله باعث شد شاهد واکنش های مختلفی از سوی اهالی فوتبال باشیم. وی که برای دومین بار در تاریخ پرسپولیس هدایت این باشگاه را به عنوان مدیرعامل برعهده گرفته، بعد از آن مصاحبه سکوت کرد و نسبت به حرف های اهالی فوتبال از خود واکنش تازه ای نشان نداد. به همین دلیل سراغ او رفتیم تا حرف هایش را درمورد مسائل موجود بشنویم. گفت وگو با محمدحسن انصاری فرد را در ادامه می خوانید.

چند روز قبل در گفت وگوی تلویزیونی موضوعاتی را مطرح کردید که با واکنش اهالی فوتبال به خصوص فدراسیون فوتبال روبه رو شد. واقعا احساس می کنید عواملی وجود دارند که نمی گذارند پرسپولیس به چهارمین قهرمانی پیاپی خود دست یابد؟

در این خصوص همه حرف هایم را زدم و فعلا نمی خواهم درموردش بیشتر صحبت کنم. اگر لازم باشد در آینده باز هم مسائلی را مطرح خواهم کرد. در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش قطعا سکوت نخواهم کرد.

یعنی نمی خواهید پاسخ حرف هایی که مسئولان فدراسیون فوتبال زدند، بدهید؟

آنها نظراتی درمورد حرف های من داشتند که بیان کردند و نظرات شان کاملا قابل احترام است. اما من قطعا برای این حرف ها جواب هایی دارم که لازم باشد در زمان مناسب خواهم گفت. من یک بار حرف هایم را زدم و امیدوارم مسئولان فوتبال بشنوند و آنها را دقیق بررسی کنند. بیشتر از این نیاز به بیان مسائل نیست.

شما همه شرایط بد پرسپولیس را بعد از خروج برانکو از این تیم می دانستید. در گذشته به راحتی حاضر به پذیرش سمت مدیرعاملی در پرسپولیس نبودید. چطور شد این بار در اوج مسائل این سمت را قبول کردید؟

من در جریان همه مسائل بودم. می دانستم باشگاه بدهی دارد و مسائلی هم گریبانش را گرفته است. می فهمیدم بعد از کسب 3 جام پیاپی در لیگ برتر و کسب 7 جام در 3 سال گذشته می تواند مسائل را از آنچه هست، برای ما بیشتر کند. ضمن اینکه می دانستم تیم بسته شده و نفرات از قبل انتخاب شده اند. اما حقیقتا برای کمک به پرسپولیس به این باشگاه آمدم و منتی هم بر سر این باشگاه و هوادارانش ندارم. با افتخار این سمت را پذیرفتم و برای خدمت به تیمی آمدم که در آسیا و ایران شناخته شده است و افتخارات زیادی کسب کرده و هواداران زیادی را هم در کنار خود دارد. من دفعه قبل هم در شرایط بحرانی مدیریت باشگاه را پذیرفتم. یادتان باشد در آن زمان هم تیم در رده هشتم ونهم بود و بعد از حضور من تا رده دوازدهم نیز سقوط کرد. با اینکه آن زمان هم مسائل زیاد بود، همه تلاش مان را به کار گرفتیم تا بتوانیم شرایط را بهتر کنیم. خداراشکر این رخ داد و تیم توانست خود را بازیابی و رضایت هواداران را جلب کند. الان هم نیتم کمک به این تیم است و با همه وجود برای حل این مسائل تلاش خواهم کرد.

فکر می کنید این بار پیروز شوید؟

اگر هواداران تیم در کنارمان باشند، قطعا پیروز خواهیم شد. من به تنهایی کارهای محدودی را می توانم انجام دهم، اما اگر هواداران کنار تیم باشند و با انرژی زیاد از پرسپولیس حمایت کنند، قطعا تلاش ما نیز به ثمر خواهد نشست. با کمک هواداران مسائل موجود را به جان می خرم و این فشار وحشتناکی را که الان روی ما و تیم است، تحمل و کم خواهیم کرد. با صداقت کار می کنم و با حمایت هواداران پرسپولیس را در جایگاه خوبش حفظ می کنیم.

هواداران پرسپولیس حس می کنند تیم شان آن اتحاد فصل های قبل را ندارد!

وقتی تیم نتیجه می گیرد طبیعی است روحیه و شادابی همه اعضای تیم و هوادارانش خوب خواهد بود. الان اگر این اتحاد وجود نداشت، تیم نمی توانست در این دو بازی اخیرش پیروز شود. شما در جریان بازی به نیمکت تیم نگاه کنید و ببینید با اینکه چهره های مطرح روی نیمکت حضور دارند، اما همگی برای پیروزی پرسپولیس بی تاب هستند. شاید برخی ناکامی ها در این فصل باعث بروز چنین تفکری شده، اما با اطمینان می گویم همه اعضای تیم متحد و همدل هستند و به چیزی غیر از پیروزیت و تکرار پیروزی ها فکر نمی کنند.

درگیری اخیر عالیشاه و نعمتی در تمرین در بروز چنین تفکری بی تاثیر نبوده!

به عنوان یک مدیر به این مسائل ورود نمی کنم و می دانم خود کالدرون و پیروانی به خوبی این مسائل را مدیریت می کنند. زمانی ورود می کنم که گزارشی به باشگاه برسد. اما معتقدم نباید به این مسائل دامن زد. این اتفاقات انسجام و اتحاد تیمی را بر هم نمی زند و بازیکنان به خوبی به حساسیت شرایط کنونی واقف هستند.

هر چند روز یک بار خبر می رسد قصد دارید فرد دیگری را جایگزین کالدرون کنید و حتی از مذاکره شما با گل محمدی می گویند.

به صراحت گفته ام؛ باز هم شفاف می گویم کار را با کالدرون ادامه می دهیم و با او پرسپولیس را برای قهرمانی آماده می کنیم و می خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم. هیچ بحث دیگری هم نداریم و اخباری که در این مورد منتشر می شود، صحت ندارد.

قضیه پیشنهاد اماراتی ها به او چیست؟

هیچ درخواست رسمی در این مورد به باشگاه نرسیده و ما هم اخبارش را از رسانه ها شنیده ایم.

احتمال فسخ یکطرفه کالدرون با پرسپولیس وجود دارد؟

ما طبق قرارداد به تعهدات مان عمل کرده و پول کالدرون را به حسابش واریز کرده ایم و در این رابطه به روز هستیم و از این بابت مسئله ای وجود ندارد.

یکی از انتقادهای هواداران پرسپولیس این است که چرا پرسپولیس بازیکنان ضعیف خارجی را به خدمت می گیرد ولی باشگاه های دیگر بازیکنان خارجی شان به چشم می آید.

چرا چنین فکری باید وجود داشته باشد. من این سوال را از شما دارم. آیا رادوشویچ یا بشار رسن بازیکنان ضعیفی هستند؟ هم از نظر فنی کیفیت بالایی دارند و هم بی حاشیه و پرقدرت در خدمت تیم قرار گرفته اند. این طور نیست که پرسپولیس همیشه بازیکنان ضعیف خارجی را به خدمت گرفته است. تیم های دیگر هم بازیکن خارجی ضعیف دارند. اسم نمی آورم، اما بروید و همه بازیکنان خارجی تیم های دیگر را هم ببینید.با این حال افرادی مثل گولچ و جونیور می آیند و بازی نکرده یا با عملکرد ضعیف از این تیم می فرایند و هزینه سنگینی روی دست باشگاه می گذارند.جونیور عملکرد خوبی نداشت و عوامل زیادی باعث شد در پرسپولیس پیروز نشود. من منکر بروز چنین اشتباهاتی در پرسپولیس نیستم. اما این طور هم نیست که همه بازیکنان خارجی که ما در اختیار گرفته ایم، از نظر فنی خوب نبوده اند. بشار و رادوشویچ بهترین مثال برای این مساله هستند.

اختلاف با برانکو بر سر مسائل مالی به کجا رسید؟

راجع به برانکو و شکایتش به قدر کافی صحبت کرده ایم. پیشنهادی به او داده ایم و امیدواریم با هم توافق کنیم. همه تلاشم را به کار گرفته ام تا این مشکل را خارج از فیفا حل کنیم.

دفاعیه به فیفا ارسال شده؟

دیروز ارسال کردیم ولی امیدواریم موضوع خارج از فیفا حل شود.

چرا دوباره تعداد طلبکاران پرسپولیس زیاد شده است؟

به هر حال افرادی هستند که از باشگاه طلب دارند و حق شان را می خواهند. نمی توانیم بگوییم چرا دنبال حق شان آمده اند یا طلب شان را نگیرند. چند شاکی جدید داریم و با چالش هایی روبه رو شده ایم، اما ایرادی به این افراد وارد نیست و باید تلاش کرده و رضایت آنها را جلب کنیم.

با شکایت بودیمیر چه کرده اید؟

یک لایحه دفاعیه تهیه کردیم و در اختیار فیفا قرار دادیم. رقم این بازیکن سنگین است و پفراینده شکایت را با دقت پیگیری می کنیم.

شانسی هم دارید که محکوم نشوید؟

کارمان در این پفراینده بسیار سخت است.تیم های پایه پرسپولیس هم مسائل مالی زیادی دارند و حتی گاهی قادر به تمرین کردن در زمین تمرین شان نیستند.من واقعا شرمنده تیم های پایه پرسپولیس هستم. از محمد پنجعلی که کاپیتانم بوده تا مربیان و بازیکنان این تیم ها. به شرافت همگی آنها درود می فرستم که 12 ماه شرایط بسیار سختی را تحمل کرده اند. البته مشکل زمین تمرین تیم امید را زود حل کردیم، اما وظیفه داریم هرچه زودتر مسائل مالی این تیم ها را حل کنیم و زودتر پولی را به آنها تزریق کنیم. ان شاءالله به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

مهاجم جدید پرسپولیس کی معرفی می شود؟

پیگیر هستیم که در نیم فصل این اتفاق بیفتد. البته در نیم فصل پیدا کردن بازیکن خوب سخت است، چون تیم ها مهاجمان خوب خود را از دست نمی دهند. با وجود این، 2گزینه را به کالدرون معرفی کردیم و او هم یک گزینه را به ما معرفی کرده است. در این راه اقدامات خوبی را انجام داده ایم. به زودی یک بازیکن به تیم ما اضافه خواهد شد و یک بازیکن دیگر هم مدنظر است که منتظر اعلام نظر کالدرون هستیم.

از نظر فنی که ضعیف نیستند؟

ان شاءالله گزینه خوبی را از نظر فنی انتخاب خواهیم کرد و نمی گذاریم مسائل قبلی(جذب جونیور) دوباره تکرار شود. ضمناً در این مورد از رسانه ها هم ممنونیم که کاری نمی کنند که به نفع دلال ها تمام شود.

چه زمانی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می شوید؟

هر وقت مجمع در این مورد تصمیم بگیرد.

درمورد طلب بشار رسن هم توضیح بدهید.

ما از بشار ممنونیم که با اینکه مطالباتی دارد، اما بی حاشیه به کارش ادامه می دهد. او از فصل قبل طلب دارد. البته فقط او نیست که از فصل قبل طلب داشته است. چند بازیکن دیگر هم مطالباتی از فصل قبل دارند که هنوز دریافت نکرده اند و البته در این راه از خود صبوری نشان می دهند. پرداختی های امسال را به اعضای تیم به روز کرده ایم، اما باید برای پرداخت طلب های فصل قبل نیز برنامه ریزی داشته باشیم که این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

گفته می شود بین شما و اعضای هیات مدیره اختلافاتی وجود دارد؟

اختلافی وجود ندارد. گاهی اختلاف نظراتی درمورد شیوه کار به وجود می آید که آن هم طبیعی است و برای بهبود فرایند کاری این اختلاف نظرها لازم است. حالا که تیم راهش را پیدا کرده، بهتر است اصلا به این مسائل نپردازیم.

صحبت پایانی؟

باز هم تکرار می کنم. پرسپولیس با حمایت هوادارانش می تواند تمام این مسائل را پشت سر گذاشته و باز هم با تمام وجود از عنوان قهرمانی اش در لیگ برتر دفاع کند. پرسپولیس بدون هوادارانش نمی تواند در برابر همه مسائل مقاومت کند. به حمایت هواداران امیدواریم و همه تلاش مان را می کنیم تا در کنار هواداران جایگاه پرسپولیس را باز هم حفظ کنیم.

منبع : فرهیختگان

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 175

به "کالدرون پیشنهادی از امارات ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون پیشنهادی از امارات ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید