فرایند افزایشی فروش نفت در 10 ماه اخیر

به گزارش مجله جام جهان، تهران (پانا) - وزیر نفت گفت در 10 ماه اخیر فروش نفت خام، میعانات گازی، خالص صادرات گاز و فروش محصولات پتروشیمی روندی رو به بهبود و افزایش داشته است.

فرایند افزایشی فروش نفت در 10 ماه اخیر

به گزارش وزارت نفت، جواد اوجی، روز شنبه (25 دی ماه) در حاشیه نشست کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 با بیان اینکه تبصره 1 و 14 لایحه بودجه بیشتر به درآمدهای ناشی از فروش نفت و میعانات گازی و فرآورده ها اختصاص دارد، گفت: با کوششی که در وزارت نفت اجرا شده است، در چند ماه اخیر در بخش فروش نفت، میعانات گازی، خالص صادرات گاز و فروش محصولات پتروشیمی فرایند رو به بهبود داشته ایم.

وی با بیان اینکه در نشست کمیسیون تلفیق بودجه، نمایندگان مجلس پرسش ها و ابهام هایی داشتند که پاسخ داده شد، اضافه کرد: آمارها نیز حاکی از آن است که درآمدهای ارزی حاصل از فروش نفت، میعانات گازی، خالص صادرات گاز و فروش محصولات پتروشیمی در 10 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال، آمار افزایشی خیره کننده داشته است.

وزیر نفت درباره اندازه تحقق فراوری و فروش یک میلیون و 200 هزار بشکه نفت در بودجه سال آینده توضیح داد: با لطف خدا و همت همه همکارانمان در این حوزه و بعلاوه با استفاده از همه ظرفیت ها، شناسایی و بازاریابی، همه کوشش ما این است که این اعداد و ارقام که در لایحه بودجه تحقق آمده است تحقق یابد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1614

به "فرایند افزایشی فروش نفت در 10 ماه اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند افزایشی فروش نفت در 10 ماه اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید