سیگنال مثبت حذف دلار جهانگیری به بورس، بورس در انتظار حال بهتر

به گزارش مجله جام جهان، به گزارش خبرنگاران، یک کارشناس بازار سهام معتقد است: شرایط سیاسی موجود تاثیراتی بر بازار داشته است که در چند روز گذشته شاهد حجم بالای عرضه بودیم اما در روزهای آینده شرایط ایده آل تری در انتظار بازار است.

سیگنال مثبت حذف دلار جهانگیری به بورس، بورس در انتظار حال بهتر

ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه تمدید ارز 4200 تومانی برای بازار یک فرصت برای نمادها و سهامدارن بازار است، گفت: شرایط بازار جدای بحث دلار 4200 تومانی از مسائل دیگری همچون نبود پول و نقدینگی رنج می برد که این صف های طولانی را ایجاد نموده است. با توجه به شرایط حاکم بر بازار اگر کاهش فشار عرضه را در پیش داشته باشیم، اوضاع بازار کمی بهبود پیدا می نماید.

این کارشناس با اشاره به اینکه دلار 4200 تومانی بیشترین تاثیر را در نمادهای دارویی و غذایی دارد، ادامه داد: با حذف دلار 4200 تومانی این نمادها با رشد همراه می شوند. همچون سال 92 که اتفاقی مشابه این موضوع رخ داد و در نمادهای غذایی یک سودآوری چشم گیری رخ داد.

این کارشناس با اشاره به جلسات روز مجلس و ماجرای خروج یا عدم خروج از پروتکل های الحاقی شرح داد: این ماجرا تاثیر خود را بر بازار گذاشته است و به وجود اومدن صف های فروش در چند روز گذشته حاصل همین ماجرا است.

او در انتها گفت: با توجه به جو حاکم بر بازار و اتفاقات پیش رو، در یکی دو روز آینده بازار سهام شرایط متعادل تری را در پیش دارد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1039

به "سیگنال مثبت حذف دلار جهانگیری به بورس، بورس در انتظار حال بهتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیگنال مثبت حذف دلار جهانگیری به بورس، بورس در انتظار حال بهتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید