شرایط مرحله مصاحبه معرفی شدگان رشته فوریت های پزشکی تعیین شد

به گزارش مجله جام جهان، شرایط مراحل مصاحبه از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 معین شد.

شرایط مرحله مصاحبه معرفی شدگان رشته فوریت های پزشکی تعیین شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، در پی اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی و معرفی چندبرابر ظرفیت پذیرش در رشته تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی (کد رشته محل های 1180 تا 1222 مربوط به کد رشته امتحانی 114 از گروه آموزشی پزشکی) شرایط مرحله دوم مصاحبه اعلام شد.

معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت پذیرش در رشته تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال1400 باید برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش به 11 مرکز دانشگاهی مشخص شده مراجعه نمایند.

معرفی شدگان رشته کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی ضروری است با توجه به استان محل اقامت خود، برای اطلاع از برنامه زمانی و آدرس محل مصاحبه و بعلاوه مدارک لازم برای ارائه به دانشگاه در زمان مصاحبه، از روز چهارشنبه 14 مهرماه به سایت دانشگاه محل انجام مصاحبه خود مراجعه نمایند.

تمامی متقاضیان ضروری است پس از کسب اطلاعات لازم، منحصراً به دانشگاه مجری به منظور انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش مراجعه نمایند.

عدم مراجعه معرفی شدگان به دانشگاه مربوط برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش، به منزله انصراف از پذیرش در این رشته تحصیلی تلقی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1367

به "شرایط مرحله مصاحبه معرفی شدگان رشته فوریت های پزشکی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مرحله مصاحبه معرفی شدگان رشته فوریت های پزشکی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید