شرکت چینی NetEase استودیوی بازی سازی کوانتیک دریم را تصاحب کرد

به گزارش مجله جام جهان، شرکت نِت ایز گیمز (NetEase Games) به صورت رسمی اظهار داشت که استودیو فرانسوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) را خریداری نموده است. این استودیو سازنده بازی هایی همانند دیترویت (Detroit: Become Human)، بیاند (Beyond: Two Souls) و هِوی رین (Heavy Rain) است.

شرکت چینی NetEase استودیوی بازی سازی کوانتیک دریم را تصاحب کرد

کوانتیک دریم به عنوان اولین استودیوی این شرکت چینی در اروپا به طور مستقل به فعالیت خود ادامه خواهد داد و بر خلق و انتشار بازی برای همه پلتفرم ها و بعلاوه پشتیبانی و انتشار عناوین شخص ثالث تمرکز می نماید و در عین حال از قابلیت های بازی سازی شرکت NetEase هم بهره خواهد برد.

ویلیام دینگ، مدیرعامل نت ایز، در بیانیه خبری خود بیان می نماید: ما مشتاقیم که با کوانتیک دریم مرحله جدیدی از رشد هیجان انگیز خود را شروع کنیم که این همکاری به منظره مشترک، اعتماد متقابل و احترام وابسته و متعهد است. NetEase به وعده خود برای حمایت از کوانتیک دریم برای تحقق پتانسیل کامل خود ادامه خواهد داد. با ترکیب خلاقیت و تمرکز روایی استثنایی استودیو کوانتیک دریم با امکانات قدرتمند، منابع و قابلیت های اجرایی NetEase، ما معتقدیم که امکانات بی نهایتی وجود دارد که می تواند تجربه تفریح تعاملی را که برای بازیکنان در سراسر دنیا ارائه می دهیم، دوباره تعریف کند.

مدیرعامل و کارگردان و نویسنده استودیو کوانتیک دریم یعنی دیوید کیج اضافه نمود: امروز نقطه عطف مهمی برای استودیوی ما پس از ربع قرن استقلال کامل است. نت ایز گیمز برای آزادی خلاقیت ما و انگیزه و اشتیاق تیم منحصر به فرد ما ارزش قائل است. حالا می توانیم منظرهی که به عنوان یک گروه به اشتراک می گذاریم را تسریع کنیم و عناوین برجسته ای خلق کنیم که مردم را در سطح احساسی تحت تأثیر قرار می دهند. ما بازی های بسیار متفاوتی در حال ساخت داریم و من واقعاً معتقدم که برترین ها هنوز از کوانتیک دریم ساخته نشده است. من به ویژه مفتخرم که کارکنان ما که در سال های گذشته سهم قابل توجهی از سرمایه استودیو را به آن ها داده ایم، از این تملک به طور کامل بهره مند خواهند شد. این گواهی بر تعهد همیشگی ما برای پاداش دادن به تمام کسانی است که استودیو کوانتیک دریم را به استودیوی پیروز امروز تبدیل نموده اند.

گیوم دو فوندومیر (Guillaume de Fondaumiere)، دیگر مدیرعامل استودیو کوانتیک دریم، اعلام کرد: نت ایز گیمز ابتدا در سه سال پیش در کوانتیک دریم سرمایه گذاری کرد. در طول این مدت، ما این فرصت را داشتیم که از نزدیک با هم کار کنیم و دیدیم که چقدر همفکر و مکمل هم هستیم. این خرید به وسیله نت ایز گیمز به عنوان یک تحول طبیعی در این فرایند محسوب می گردد و با دادن تمام ابزارهای لازم به تیم های فراوری و انتشار فرصت بی نظیری را برای افزایش رشد کوانتیک دریم ایجاد می نماید.

استودیو کوانتیک دریم در حال حاضر در حال توسعه بازی Star Wars Eclipse است. البته تاریخ عرضه یا پلتفرم های احتمالی این بازی هنوز تعیین نیست.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1675

به "شرکت چینی NetEase استودیوی بازی سازی کوانتیک دریم را تصاحب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت چینی NetEase استودیوی بازی سازی کوانتیک دریم را تصاحب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید