شریک کشی در باغ گیلاس

به گزارش مجله جام جهان، مردی که شریک قدیمی خود را به علت اختلاف اقتصادی کشته و جسدش را در جاده سولقان رها نموده بود، هفته گذشته در جلسه دادگاه به تشریح قتل پرداخت.

شریک کشی در باغ گیلاس

جهت دریافت خدمات ویلا سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، تحقیقات جنایی در این پرونده از عصر نهم تیر سال گذشته با ناپدیدشدن تاجر میانسالی که شرکت مواد غذایی و شوینده داشت شروع شد.

آنالیز ها نشان داد این مرد برای چیدن گیلاس و شاتوت به باغی در سولقان رفته بود که ناپدید شد و خانواده اش با مراجعه به اداره آگاهی تهران در این خصوص شکایتی طرح کردند.

ماموران در تحقیقات متوجه شدند مرد گمشده 400میلیون تومان از شریکش طلبکار بود و روز آخر با او قرار داشت بنابراین بدهکار که مرد جوانی بود به عنوان مظنون بازداشت شد.

این در حالی بود که هر دو دستان او سوخته و مدعی بود آتش پیک نیک آن را سوزانده و از سرنوشت مرد گمشده خبری ندارد. روز بعد پلیس خودروی مرد گمشده را در اسلامشهر یافت.

تنها مظنون پرونده وقتی دوباره بازپرسی شد این بار سکوت خود را شکست و به قتل مرد طلبکار اعتراف کرد. ماموران همراه او به جاده منتهی به روستایی در سولقان رفتند و جسد را یافتند.

متهم با اعتراف به این جنایت گفت: از سال 83 با مقتول دوست بودم و او 400میلیون تومان برای شراکت به من داده بود. روز قتل، شریکم را به بهانه چیدن گیلاس و شا توت دعوت کردم. در اتوبان همت سراغم آمد و به خاطر کرونا صندلی عقب نشستم. وقتی به جاده ای فرعی در سولقان رسیدیم، از ماشین پیاده شدیم. او را داخل گودالی انداخته و روی سر و صورتش سنگ پرت نموده و وقتی زخمی شد با دست خفه اش کردم. گوشی مقتول را که عکس های سلفی مان در آن بود، شکسته و دور انداختم. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد. قرار بود متهم در شعبه دوم دادگاه کیفری محاکمه گردد اما شب قبل در زندان قرص خورد و جلسه تجدید شد. در ادامه با بهبود حال متهم او پای میز محاکمه نهاده شد. وکیل اولیای دم در این جلسه برای قاتل درخواست قصاص کرد.

متهم سپس در صندلی نهاده شد و با قبول اتهامش گفت: وقتی دوستم از شراکت منصرف شد، پول او را بازگرداندم و فقط 20میلیون تومان آن به جای مانده بود. او اصرار داشت سود پولش را هم بدهم. با هم قرار گذاشتیم و فکر کرد همراه خودم چک آورده ام. وقتی سوار ماشین شدم و فهمید چک را نیاورده ام، عصبانی شد. با کارد میوه خوری که در ماشین داشت به من حمله کرد که دست هایم زخمی شد. کنترلم را از دست دادم و او را کشتم. از وکیل اولیای دم می خواهم مرا به خاطر سه فرزندم ببخشند.

رئیس دادگاه: در شناسنامه ات نام یک فرزند ثبت شده است.

متهم به قتل: سال ها قبل خواهرم فوت کرد و من از دو کودک او نگهداری می کردم. بعد هم خودم صاحب فرزندی شدم. در این مدت که در زندانم، همسرم از آنها نگهداری می نماید.

رئیس دادگاه: اگر نقشه ای برای قتل نداشتی، چرا دستکش دست کردی؟

متهم به قتل: به خاطر کرونا از ماسک و دستکش استفاده می کردم. پشیمانم و درخواست بخشش دارم.

پس از آخرین دفاع متهم و وکیل مدافعش، قضات برای تصمیم گیری و صدور حکم وارد شور شدند.

ضمیمه تپش روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1245

به "شریک کشی در باغ گیلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریک کشی در باغ گیلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید