شیائومی در رویداد 24 شهریور از چه محصولاتی رونمایی می نماید؟

به گزارش مجله جام جهان، فقط چند روز دیگر فصل تابستان تمام می گردد و بعضی سازندگان گوشی های هوشمند می خواهند در همین چند روز به جای مانده از جدیدترین گوشی های خود رونمایی نمایند. یکی از این شرکت ها شیائومی است که فردا (24 شهریور) با برگزاری یک رویداد از جدیدترین گوشی ها، تبلت ها و دیگر محصولات خود رونمایی خواهد نمود و در این مطلب به مهم ترین محصولات مورد انتظار می پردازیم.

شیائومی در رویداد 24 شهریور از چه محصولاتی رونمایی می نماید؟

شیائومی 11T و 11T پرو

گل سرسبد این رویداد گوشی های سری شیائومی 11T هستند. گفته می گردد در این مراسم شاهد معرفی مدل استاندارد و پرو این سری خواهیم بود و همانطور که احتمالا می دانید، دیگر خبری از نام می در گوشی های شیائومی نیست.

هر دو گوشی دارای نمایشگر AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز هستند ولی از نظر چیپست تفاوت مهمی با یکدیگر دارند. گفته می گردد مدل استاندارد با چیپست Dimensity 1200 مدیاتک راهی بازار می گردد ولی مدل پرو از اسنپدراگون 888 بهره می برد. در پنل پشتی مدل استاندارد دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید و یک دوربین تله فوتو با زوم 3 برابری تعبیه شده است. ماژول دوربین مدل پرو هم به غیر از وجود دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، تفاوتی با مدل استاندارد ندارد.

شیائومی 11T پرو از شارژ 120 وات پشتیبانی می نماید ولی هنوز سرعت شارژ مدل معمولی معین نشده است. هر دو گوشی 3 نسخه اصلی اندروید را دریافت می نمایند و تا 4 سال از آپدیت های امنیتی بهره مند خواهند شد. طبق شایعات منتشر شده، مدل 8/128 گیگابایتی شیائومی 11T با قیمت 746 یورو راهی بازار اروپا می گردد و کاربران برای خرید مدل 8/128 گیگابایتی شیائومی 11T پرو باید مبلغ 896 یورو بپردازند.

عرضه جهانی تبلت های شیائومی پد 5

ماه گذشته شیائومی بعد از چند سال انتظار بالاخره از جدیدترین تبلت های خود با نام های شیائومی پد 5 و پد 5 پرو رونمایی کرد که از نمایشگر 11 اینچی LCD و چیپست های اسنپدراگون 860 و 870 بهره می برند. این تبلت ها در ابتدا فقط برای بازار چین عرضه شدند ولی به نظر می رسد در رویداد فردا، این تبلت ها برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد.

شیائومی 11 لایت 5G NE

شیائومی از جمله شرکت هایی است که در کنار گوشی های پرچم دار و گران قیمت، همیشه به گوشی های ارزان مجذوب کننده هم توجه نشان می دهد. این شرکت چند روز قبل وجود گوشی شیائومی 11 لایت 5G NE را تایید کرد که قرار است فردا معرفی گردد. بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی همان شیائومی می 11 لایت 5G است که فقط به جای اسنپدراگون 780G، از چیپست اسنپدراگون 778G استفاده شده است.

به نظر می رسد شیائومی به علت مسائل مربوط به کمبود جهانی تراشه ناچار به فراوری این گوشی شده است. این گوشی همراه با نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی راهی بازار می گردد. یک باتری 4250 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد و برای شارژ کردن آن می توانید از شارژ 33 وات استفاده کنید. مدل پایه این گوشی که از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد احتمالا با قیمت 359 یورو معرفی خواهد شد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1335

به "شیائومی در رویداد 24 شهریور از چه محصولاتی رونمایی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی در رویداد 24 شهریور از چه محصولاتی رونمایی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید