طراحی دکوراسیون آپارتمان های 85 متری و کوچک تر بهمراه پلان

به گزارش مجله جام جهان، اگر تجربه ای در طراحی دکوراسیون داشته باشید، می دانید که این کار، کاری پیچیده و عمدتا هزینه بر است. اما وقتی همه چیز طبق روال پیش برود، در سرانجام صاحب یک فضای خاص و زیبا مطابق با سلیقه و نظر خود خواهید شد که حسی از آرامش و رضایت در وجود شما و تک تک اعضای خانواده ایجاد خواهد نمود. حسی ارزشمند که تا سال های سال، هر بار که وارد منزل تان می شوید، در درونتان جوشش خواهد داشت.

طراحی دکوراسیون آپارتمان های 85 متری و کوچک تر بهمراه پلان

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

اما برای اینکه به ایده اولیه خود شکل بدهید، احتیاج به یک سری اطلاعات و پیش زمینه راجب به سبک ها و روش های جدید طراحی داخلی دارید تا به یاری و الهام گیری از آنها سبک تزیین و طراحی مورد نظر خودتان را شکل بدهید. از این رو در این پست مناسب دیدم به معرفی چند آپارتمان با مساحت حدود 80 متر بپردازم، که مساحت بیشتر آپارتمان های ایرانی است. جالب است بدانید که حدود 77 درصد ساکنین شهر تهران در خانه های زیر صد متر زندگی می نمایند. این آمار برای کل کشور حدود 65 درصد است.

آپارتمان اول متعلق به یک خانواده سه نفره بوده و دارای دو اتاق خواب است. از آنجایی که پلان این آپارتمان L شکل است، می تواند منبع خوبی برای الهام گیری طراحی خانه هایی به این شکل باشد. طراحی دکوراسیون این آپارتمان با رنگ های مختلف شاد و ترکیب آن با رنگ های خنثی شکل گرفته، و کل دکوراسیون ظاهری بسیار منظم و شیک را بنمایش می گذارد. ابتدا از راهروی ورودی آغاز می کنیم که کاملا متصل به آشپزخانه است، اما توسط یک دیوار آجری سنتی، از قسمت نشمین جدا می گردد. نکات جالب این قسمت آینه دیواری صورتی رنگ، کمد عظیم لباس، و همینطور گیره های صورتی رنگ نصب شده بروی دیوار آجری برای آویزان کردن لباس هستند.

از قسمت ورودی خانه که رد شویم، در سمت راست، آشپزخانه قرار گرفته و در سمت چپ، راهروی دیگری است که به حمام و سرویس بهداشتی و در پایان به اتاق خواب فرزند دختر خانواده ختم می گردد. آشپزخانه را می گردد گل سر سبد طراحی دکوراسیون این خانه دانست، چرا که با توجه به فضای بسیار کم، فوق العاده لوکس و شیک و زیبا دیده می گردد. مورد بسیار جالب در خصوص این آشپزخانه، هود استوانه ای بسیار زیبایی آن است. کابینت های دو رنگ قهوه ای و سفید باعث شده فضای آشپزخانه بسیار گرم و خواستنی دیده گردد. در این قسمت دیواری شیشه ای مات، آشپزخانه را از اتاق خواب جدا می نماید تا نور پنجره از اتاق خواب، آشپزخانه را نیز روشن کند.

آپارتمان استودیویی یا همان سوییت،دکوراسیون خانه های زیر 50 متر

در طراحی دکوراسیون باقی قسمت های خانه از نشمین گرفته تا اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی، همگی از حضور رنگ های خنثی در کنار رنگ های شاد مانند صورتی، نارنجی و سبز زمردی، استفاده شده است.

آپارتمان بعدی مساحتی برابر با 80 متر مربع داشته و دو خوابه است. طراحی دکوراسیون این آپارتمان به گونه ایست که بسیار باز و دلپذیر و البته ساده دیده می گردد. اگر شما هم از هواداران سبک ساده و بی آلایش هستید، چنین دکوراسیونی قطعا مورد پسندتان واقع خواهد شد. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، چوب در این آپارتمان حرف اول را می زند. در حقیقت بخاطر همین حضور زیبا و تاثیر گذار چوب است که دیگر احتیاجی به وسایل دکوری پر هزینه دیگر نیست. در اتاق نشیمن یک مبل راحتی ساده قرار گرفته اما بازهم همه چیز زیبا و دلپسند دیده می گردد.

پشت نشیمن خانه، راهرویی باریک قرار گرفته که به آشپزخانه و دو اتاق خواب دیگر وصل می گردد. در پایانی راهرو هم حمام و سرویس بهداشتی قرار گرفته تا این فضاها در محرمیت کامل باشد. ترکیب رنگ سبز با رنگ طبیعی چوب، ظاهری بسیار شیک و زیبا در طراحی دکوراسیون اتاق خواب ها و آشپزخانه ایجاد نموده است.

طراحی داخلی اتاق نشیمن شگفت انگیز باید اینگونه باشد

آپارتمان سوم 80 متر مربع مساحت دارد و دو خوابه است. بنظرم این آپارتمان بخاطر حضور وسیع رنگ های شاد، هیچوقت خسته نماینده بنظر نرسد. استفاده از کاغذ دیواریهای طرح چوب، مبل راحتی با کوسن های رنگارنگ، کابینت های زرد و سفید، دیوار یکدست آبی اتاق نشیمن، فضایی بی نهایت انرژیک و شاده خلق نموده است. حضور این همه رنگ به گونه ای که آپارتمان را شلوغ نشان ندهد، مهارت زیادی می خواهد.

ترندهای طراحی خانه که در سال 2020 در صدر لیست هستند

طیف وسیع رنگ ها حتی در اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام نیز اجرا شده است. طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد، نیز از قلم نیافتاده و با رنگ زیبای سبز، نشان از تازگی زندگی دارد. در حمام نیز کاشی های ریز آبی، کاملا به ماهیت فضا می خورد و آنرا نشاط بخش و پاکیزه نشان می دهد. برای فهم بهتر طراحی و چیدمان این آپارتمان زیبا، پلان سه بعدی آن نیز آورده شده است. از روی شکل پلان هم کاملا تعیین است که هدف در طراحی این خانه، وصل بودن فضاها به یکدیگر تا بیشترین حد ممکن بوده است.

و در نهایت می رسیم به آپارتمان آخر که فقط 75 متر مربع مساحت دارد اما فوق العاده لوکس طراحی شده است. طراحی دکوارسیون این آپارتمان از تمی مشکی بهره می برد، اما سعی شده به مقدار کم از رنگ های شاد مثل مرجانی در دکوراسیون آشپزخانه نیز استفاده گردد.

منبع: اتاق
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 492

به "طراحی دکوراسیون آپارتمان های 85 متری و کوچک تر بهمراه پلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون آپارتمان های 85 متری و کوچک تر بهمراه پلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید