فعالیت خیریه کتابفروشی پرنده آزاد برای زندانیان آمریکا

به گزارش مجله جام جهان، به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشرزویکلی، پیتر میلر اولین بار شغل کتابفروشی را از کتابفروشی معتبر نورتون منطقه بروکلین شهر نیویورک آغاز کرد که در آن با سمت مدیر عامل فعالیت می کرد ولی به تازگی کتابفروشی خودش را در این منطقه افتتاح نموده است. خودش می گوید شغل جدیدش بیشتر رضایتش را جلب می نماید. میلر به تازگی کتابفروشی از کتاب های دست دوم به نام پرنده آزاد (Freebird) افتتاح نموده است که به گفته خودش کارکردش مفیدتر از کتابفروشی معتبر نورتون است.

فعالیت خیریه کتابفروشی پرنده آزاد برای زندانیان آمریکا

کتابفروشی پرنده آزاد پیش از این توسط شخص دیگری در سال 2007 افتتاح شده بود ولی میلر این کتابفروشی را خرید و آن را تبدیل به یک موسسه خیریه برای زندانیان نموده است. یکی از فعالیت های اصلی این کتابفروشی نیویورکی ارسال بسته های کتاب برای زندان های سراسر آمریکاست. میلر می گوید فعالیت جدیدش را بیشتر از فروختن کتاب به شهروندان آزاد نیویورکی دوست دارد.

اگر به خیابان بروکلین در نیویورک بروید متوجه خواهید شد که کتابفروشی پرنده آزاد تنها در آخر هفته ها باز است و به طور معمول فعالیتش ارسال کتاب به زندان های کشور است. میلر اعتقاد دارد شرایط کتابخوانی در زندان های آمریکا اسفناک است و باید کسی در این زمینه پیش قدم گردد.

به گفته مالک کتابفروشی پرنده آزاد از سال گذشته تا کنون نزدیک به 3هزار جلد کتاب دست دوم به زندان های آمریکا ارسال شده است. میلر برای تامین هزینه های مربوط به ارسال کتاب برای زندانیان روش جالبی بسته های کتاب دارای تخفیف را استفاده می نماید. مشتری ها با خرید هر بسته سه جلدی تخفیف دریافت می نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 785

به "فعالیت خیریه کتابفروشی پرنده آزاد برای زندانیان آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت خیریه کتابفروشی پرنده آزاد برای زندانیان آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید