قطعات تولیدی ماشین مازندران به ایتالیا صادر می گردد، احداث 13 ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی مازندران

به گزارش مجله جام جهان، صادرات قطعات ماشین مازندران به ایتالیا، احداث 13 ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی استان و بهره برداری از معدن گلندرود اعم اخبار صنعت و معدن مازندران در روز جاری است.

قطعات تولیدی ماشین مازندران به ایتالیا صادر می گردد، احداث 13 ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی مازندران

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران؛ محمد محمدپور عمران گفت: معدن گلندرود از قدیمی ترین معادن شمال ایران بوده که قدمت آن به سال 1311 هجری شمسی بر می شود.

وی با اشاره به اینکه این معدن در سال 83 به بخش خصوصی واگذار شده بود، توضیح داد : در سال 93 مجدداً معدن گلندرود به شرکت تهیه و فراوری مواد معدنی ایران واگذار شده است.

محمدپور اضافه نمود: 400 عدد آرک هم اکنون در این معدن مستقر شده که 40 عدد واگن و دیگر اقلام معدنی در هفته آینده برای بهره برداری هر چه بهتر از معدن گلندرود در آن استقرار خواهد یافت.

ساخت 13 ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی مازندران

سید مصطفی موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: با توجه به گستردگی واحدها و افزایش خطرات مترقبه و غیرمترقبه، پرداختن به کاربرهای امدادرسانی نظیر آتش نشانی در شهرک ها لازم است و خدمات رسانی به موقع آتش نشانان بیش از هر چیز مستلزم استقرار آنها در مکان مناسب است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران اضافه نمود: انتخاب مکان یابی بهینه ایستگاه های آتش نشانی یکی از مهم ترین وظایف و اهداف شرکت در شهرک های صنعتی است.

موسوی توضیح داد: در حال حاضر 13 ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی ساخته شده که برای ساخت این ایستگاه ها مبلغ 15 هزار میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده است.

صادرات قطعات ماشین های سبک و سنگین به ایتالیا

محمد پور عمران، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: در گذشته قطعات از کشورهای صنعتی به ایران آمده و در مونتاژ محصولات مورد استفاده قرار می گرفت اما اکنون شاهدیم که قطعات فراوریی در استان مازندران به کشورهای اروپایی صادر شده و در فراوری محصولات آنجا مورد مونتاژ قرار می گیرد.

وی افزو: این قطعات صنعتی در فراوری بولدوزر ، لودر و تراکتور و دیگر ماشین آلات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد به نحوی که این قطعات در ایتالیا مونتاژ و در شبکه فروش در کل اروپا، ژاپن و امریکای شمالی در بازار مورد مصرف قرار می گیرد.

محمد پور عمران گفت: این قطعات در 60 پارتی به ایتالیا با همت گمرک فریدونکنار از راستا ترکیه صادر خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 199

به "قطعات تولیدی ماشین مازندران به ایتالیا صادر می گردد، احداث 13 ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعات تولیدی ماشین مازندران به ایتالیا صادر می گردد، احداث 13 ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید