مدل های 2021 از سری لپ تاپ های ال جی گرم معرفی گردید

به گزارش مجله جام جهان، ال جی امروز مدل های جدیدی از لپ تاپ های محبوب خود یعنی سری ال جی گرم را معرفی نموده که حالا هم طراحی جدیدی دارند و هم از مشخصات سخت افزاری به روز بهره می برند. به طور کل پنج مدل جدید معرفی شده اند؛ سه لپ تاپ با طراحی کلاسیک که با نام های گرم 17، گرم 16 و گرم 14 شناخته می شوند و دو مدل تبدیل شونده یا 2-in-1 هم معرفی شده اند که Gram 2-in-1 16 و Gram 2-in-1 14 نام گرفته اند.

مدل های 2021 از سری لپ تاپ های ال جی گرم معرفی گردید

با وجود طراحی بهتر شده نسبت به نسل قبل، ال جی همچنان امضای این سری از لپ تاپ های خود که سبک بودن است (حتی نام Gram هم به دلیل سبکی این لپ تاپ ها انتخاب شده) را حفظ نموده است. گرم 17 که عظیم ترین لپ تاپ این خانواده است، تنها 1.35 کیلوگرم وزن دارد که با نسل قبلی اش یکسان است. کم پیش می آید لپ تاپی 17 اینچی را ببینیم که تا این حد سبک باشد. مدل گرم 16 نیز تنها 1.19 کیلوگرم و مدل گرم 14 هم یک کیلوگرم وزن دارند.

یک ویژگی خیلی خوب از ال جی گرم 17 مدل 2020 که حالا به مدل جدید هم آورده شده، نسبت 16:10 در نمایشگر است که فضای عمودی بیشتری را نسبت به پنل های 16:9 در اختیار کاربر می گذارد. علاوه بر این ها، ال جی می گوید مدل های جدید از حاشیه های باریک زیباتری در کنار نمایشگر بهره می برد و به طور کل نسبت نمایشگر به بدنه حالا به 90 درصد رسیده است.

ال جی همچنین گفته که در این مدل نسبت به مدل قبلی، اندازه کیبرد و تاچ پد هم عظیم تر شده تا موجب بالا رفتن بهره وری و راحتی کاربران باشد.

بهبودهای مهم اما در دل این لپ تاپ ها هستند. همه مدل های جدید ال جی گرم از پردازنده نسل یازدهم اینتل استفاده می نمایند و گرافیک آن ها نیز یا Intel Iris Xe خواهد بود یا Intel UHD. همه مدل ها گواهی Intel Evo را هم دریافت نموده اند. این گواهی به این معنی است که این لپ تاپ ها می توانند حداقل 9 ساعت شارژدهی باتری داشته باشند و به محض باز کردن نمایشگر، آن ها روشن می شوند و تاخیری وجود نخواهد داشت.

خود ال جی هم ادعا می نماید که ال جی گرم 17 جدید، ال جی گرم 16 و Gram 2-in-1 16 نیز حدود 19.5 ساعت شارژدهی باتری خواهند داشت. چنین ادعایی به خودی خود کمی غیر قابل باور است اما نسل قبلی هم به گفته ال جی چنین عمر باتری داشت و در آنالیز ها هم معین شده بود که می توان به اعداد گفته شده رسید. بنابراین این بار هم می توان با پردازنده های جدید و بهینه تر اینتل، شارژدهی خیلی خوبی از این لپ تاپ انتظار داشت.

Jang IK-hwan، معاون ارشد ال جی، درباره خانواده گرم اینطور گفته که این سری لپ تاپ ها در حال تسخیر بازار الترابوک های سبک و باریک هستند. همچنین او عقیده دارد که نسل جدید این لپ تاپ ها با طراحی ظریف تر، نمایشگر 16:10 و حفظ وزن سبک و بهبود عملکرد، می تواند تجربه کاربری خیلی خوبی برای کاربرانش داشته باشد. قیمت و زمان عرضه این لپ تاپ ها هنوز اعلام نشده است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 970

به "مدل های 2021 از سری لپ تاپ های ال جی گرم معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های 2021 از سری لپ تاپ های ال جی گرم معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید