تور آفریقای جنوبی ارزان: مراکز خرید ژوهانسبورگ را بشناسید

به گزارش مجله جام جهان، ژوهانسبورگ بزرگترین شهر آفریقای جنوبی و یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری این کشور است. از آنجایی که تقریباً تمام گردشگران تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر می نمایند، آشنایی با مراکز خرید ژوهانسبورگ می تواند برنامه ریزی سفر را برای شما آسان تر سازد.

تور آفریقای جنوبی ارزان: مراکز خرید ژوهانسبورگ را بشناسید

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

در این مقاله از وبلاگ خبرنگاران همراه ما باشید تا با برترین مراکز خرید ژوهانسبورگ آشنا شویم.

مرکز خرید ساندتون سیتی

مرکز خرید زون

مرکز خرید ایستگیت

مرکز خرید کریستال ژوهانسبورگ

ملروز آرک

آفریقا مال

برترین مراکز خرید ژوهانسبورگ

مرکز خرید ساندتون سیتی (Sandton City Shopping Centre)

مرکز خرید ساندتون سیتی یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید ژوهانسبورگ است که در منطقه ساندتون واقع شده است. اگر در پی خرید کالاهای لوکس و باکیفیت هستید، بدون شک مرکز خرید ساندتون سیتی از برترین انتخاب های در میان مراکز خرید آفریقای جنوبی است.

در این مرکز برای هر فردی محصولات متنوعی از برندهای دنیای و برندهای معتبر آفریقای جنوبی وجود دارد. برترین برندهای پوشاک و فشن آفریقای جنوبی در این مرکز خرید فروشگاه دارند و لباس های باکیفیتی برای آقایان، بانوان و بچه ها را به فروش می رسانند.

بعلاوه خرید سوغاتی تور آفریقای جنوبی را نیز می توانید در مرکز خرید ساندتون سیتی انجام دهید زیرا فروشگاه های بسیاری برای فروش قهوه، شیرینی جات و دیگر سوغاتی های آفریقای جنوبی در این مجموعه واقع شده است.

ضمن اینکه تعدادی رستوران درجه یک در مرکز خرید ساندتون سیتی وجود دارد که می توانید برترین غذاهای آفریقای جنوبی را در آنها امتحان کنید. ضمن اینکه در بیشتر اوقات سال، برنامه های سرگرمیی و سرگرم نماینده ای در این مرکز اجرا می گردد که تجربه خرید شما را هیجان انگیزتر می نماید.

مرکز خرید زون (Zone)

منطقه رزبانک (Rosebank) یکی از منطقه ها مدرن و پر رفت و آمد شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی است که فروشگاه ها و مراکز خرید متعددی در آن واقع شده است. به همین علت اگر قصد خرید و گشت و گذار در ژوهانسبورگ را داشته باشید، این منطقه یکی از برترین گزینه ها برای خرید و پاساژگردی به شمار می رود.

اما شاید هیچکدام از فروشگاه های و مراکز خرید این منطقه، به پای مرکز خرید زون نرسد. این مرکز خرید نه تنها از برترین پاساژهای منطقه زون است، بلکه از برترین مراکز خرید در ژوهانسبورگ نیز به شمار می رود. وجود فروشگاه های متعدد، ارائه جدیدترین و به روزترین محصولات، محیط دوست داشتنی و زیبا باعث افزایش محبوبیت مرکز خرید زون در ژوهانسبورگ شده است.

علاوه بر انواع محصولات متنوع مانند پوشاک و ملزومات لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و … در مرکز خرید زون منطقه رزبانک می توانید رستوران های متنوع، سالن سینما و سالن بولینگ نیز پیدا کنید تا اوقات خوشی را به همراه خانواده و دوستان در آن سپری کنید.

مرکز خرید ایستگیت (Eastgate Shopping Centre)

یکی دیگر از مراکز خرید ژوهانسبورگ که در تور آفریقای جنوبی حتماً باید به آن سر بزنید، مرکز خرید ایستگیت است. در این مرکز خرید هر چیزی که از یک مرکز خرید بزرگ انتظار دارید خواهید یافت: فشن و پوشاک، غذاهای خوشمزه، سرگرمیات و ….

مرکز خرید ایستگیت به تازگی عملیات بازسازی را پشت سر گذاشته است و همه چیز برای گشت و گذار و پاساژگردی در این مرکز خرید مهیا است.

علاوه بر فروشگاه های مختلف که برترین و جدیدترین محصولات را به فروش می رسانند، رستوران هایی نیز وجود دارند که خوشمزه ترین غذاهای آفریقای جنوبی را می توانید در آنها تجربه کنید. علاوه بر این، یک سالن سینمای IMAX نیز در این مرکز خرید وجود دارد که جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا را به نمایش می گذارد. بنابراین مرکز خرید ایستگیت ژوهانسبورگ یکی از برترین مراکزی است که می تواند یک روز رویایی در تور آفریقای جنوبی برای شما رقم بزند.

مرکز خرید کریستال ژوهانسبورگ (Crystal Shopping Centre)

مرکز خرید کریستال ژوهانسبورگ از دیگر مراکز خرید آفریقای جنوبی است که می توانید برای خرید سوغات و دیگر موارد مورد احتیاج به آن سر بزنید. این مرکز خرید در منطقه راندبورگ (Randburg) قرار گرفته است و یک پیشنهاد عالی برای داشتن روزی سراسر سرگرمی و لذت است.

علاوه بر فروشگاه های بزرگ که محصولات روز دنیا را به فروش می رسانند، یک مرکز سرگرمی و فودکورت سه طبقه را نیز در خود جای داده است. در رستوران های مرکز خرید کریستال ژوهانسبورگ برترین غذاهای آفریقای جنوبی و غذاهای بین المللی برای شما سرو می گردد.

بعلاوه مرکز بازی، سالن پیشرفته سینما و دیگر سرگرمیات این مرکز خرید می تواند برای ساعت ها شما و عزیزانتان را سرگرم کند.

ملروز آرک (Melrose Arch)

منطقه بیرنام (Birnam) یکی از منطقه ها شلوغ و معروف شهر ژوهانسبورگ است و در این منطقه، هیچ کجا مانند محله ملروز آرک نمی تواند برای خرید مناسب باشد. این منطقه مرکز فروشگاه ها و مراکز سرگرمیی متعددی است که نه تنها اهالی ژوهانسبورگ، بلکه گردشگران بین المللی فراوانی را نیز به خود جذب می نماید.

این منطقه خود مانند یک شهر کوچک است که همه چیز را در خود جای داده است. تعداد بسیار زیادی کافه های متنوع، بوتیک های زیبا، فروشگاه های متعدد، معماری زیبای ساختمان های این منطقه و جو دوست داشتنی آن می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم سازد.

آفریقا مال (Mall of Africa)

آفریقا مال یکی از جدیدترین مراکز خرید ژوهانسبورگ است که در سال 2016 میلادی افتتاح شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، می توان انتظار داشت که این مرکز خرید از برترین مراکز خرید ژوهانسبورگ باشد و جدیدترین امکانات و تجهیزات را در خود جای داده باشد.

انتظار شما به جاست زیرا آفریقا مال در میان مراکز خرید آفریقای جنوبی، بزرگترین مرکز خرید است که با مساحتی بیش از 130 هزار متر مربع، بیش از 300 فروشگاه مختلف را در خود جای داده است. در این مرکز خرید برترین برندهای دنیای و محلی آفریقای جنوبی حضور دارند و تمامی محصولات و خدمات مورد احتیاج شما را ارائه می نمایند.

آفریقا مال یکی از جدیدترین مراکز خرید ژوهانسبورگ است که در سال 2016 میلادی افتتاح شده است

منبع: ققنوس
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1431

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: مراکز خرید ژوهانسبورگ را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: مراکز خرید ژوهانسبورگ را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید