مقاله: پل شیشه ای ژانگجیاجی چین: طولانی ترین و مرتفع ترین پل شیشه ای جهان

به گزارش مجله جام جهان، برای رفتن به پل شیشه ای Zhangjiajie چین باید ابتدا به شهر Zhangjiajie رفته و از آنجا به ترمینال اتوبوس رانی Wulingyuan بروید. از آنجا می توانید به سمت منطقه خوش منظره دره بزرگ ژانگجیاجی (Zhangjiajie Grand Canyon Scenic Area) بروید.

مقاله: پل شیشه ای ژانگجیاجی چین: طولانی ترین و مرتفع ترین پل شیشه ای جهان

از فرودگاه یا ایستگاه قطار Zhangjiajie به سمت دره بزرگ Zhangjiajie، اتوبوس مستقیم وجود ندارد، بنابراین شما ابتدا باید به ایستگاه اتوبوس شهر Zhangjiajie بروید. ار فرودگاه تاکسی بگیرید یا اتوبوس عمومی شماره 4 به مقصد Guanliping Zhuanpan را سوار شوید. ایستگاه اتوبوس شهر Zhangjiajie از خروجی ایستگاه قطار Zhangjiajie به سمت چپ، 150 متر به سمت پایین جاده قرار دارد. در ایستگاه اتوبوس شهر Zhangjiajie یک بلیت به سمت ایستگاه اتوبوس Wulingyuan بخرید.

این پل 13 روز بعد از افتتاحش بسته شد. این تصمیم به خاطر استقبال شدید برای راه رفتن بر روی این پل اعلام شد. مسئولان پل اعلام کردند که هیچ شکستگی یا خرابی در پل وجود نداشته است. این پل شیشه ای چین می تواند تا 8 هزار نفر در روز را میزبانی کند، ولی اعلام شده بود که بعد از افتتاح پل 10 برابر این عدد می خواستند از پل بازدید کنند. دولت چین تصمیم گرفته قبل از شروع مجدد به کار پل، این منطقه را برای حجم زیاد بازدیدها بهینه کند. در حال حاضر راه اندازی مجدد بزرگترین پل شیشه ای چین به زمانی نامعلوم موکول شده است.

منبع مقاله: پل شیشه ای ژانگجیاجی چین: طولانی ترین و مرتفع ترین پل شیشه ای جهان

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1399

به "مقاله: پل شیشه ای ژانگجیاجی چین: طولانی ترین و مرتفع ترین پل شیشه ای جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پل شیشه ای ژانگجیاجی چین: طولانی ترین و مرتفع ترین پل شیشه ای جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید