تور کانادا: میانگین اجاره خانه در کانادا در آگوست 2020

به گزارش مجله جام جهان، مروری بر میانگین اجاره خانه در کانادا در آگوست 2020

بر اساس گزارش PadMapper، در ماه گذشته اجاره خانه در کانادا در دو شهر گران قیمت با کاهش قیمت همراه بوده است، این در حالیست که بازار مسکن در شهرهای همسایه شاهد افزایش بهای اجاره بوده اند. بر طبق آخرین گزارش PadMapper پاندمیک باعث شده است تقاضای اجاره از شهرهای عظیم و گران به شهرهای مقرون به صرفه تر حاشیه ای سوق پیدا کند. این شهرها فضاهای بیشتری را دراختیار اجاره کنندگان قرار می دهند و فاصله زیادی با شهرهای عظیم و مرکزی ندارند. به طور کلی در ماه گذشته، 7 شهر کانادا سیر صعودی داشتند، این در حالی است که خط سیر 7 شهر دیگر رو به پایین بوده است و 10 شهر هم بدون تغییر باقی ماندند.

تور کانادا: میانگین اجاره خانه در کانادا در آگوست 2020

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

PadMapper گفت با ادامه فرایند همه گیری و این واقعیت که کار در خانه به امر عادی جدیدی تبدیل شده است، به نظر می رسد تقاضای اجاره در گران ترین شهرها مانند تورنتو و ونکوور کاهش یافته و اندازه قابل توجهی از این تقاضا به شهرهای همسایه که ارزان تر هستند، مانند Barrie و برنابی منتقل شده است. مستأجران در حال حاضر عواملی مانند ارزان بودن و مساحت را نسبت به پرداخت هزینه های بیشتر برای امکانات شهرهای عظیم، که در حال حاضر نمی توانند از بیشتر آن ها استفاده نمایند، در اولویت قرار می دهند.

میانگین اجاره خانه در شهرها

بار دیگر، تورنتو با وجود کاهش اجاره ها، در رتبه نخست گران ترین شهرهای کانادا جای گرفت. اجاره آپاتمان 1 خوابه 2،100 دلار باقی ماند و اجاره آپارتمان 2 خوابه هم با 1.9 درصد کاهش به 2،650 دلار رسید. ونکوور هم در صندلی دوم گران ترین شهرهای کانادا باقی ماند. اجاره آپارتمان 1 خوابه به 2،060 دلار و اجاره آپارتمان 2 خوابه هم به 2،800 دلار کاهش یافت.

برنابی در استان بریتیش کلمبیا، در رتبه سوم جای گرفت. اجاره بهای آپارتمان 1 خوابه در این شهر با 1،710 دلار و اجاره آپارتمان 2 خوابه هم با 2،300 دلار با افزایش همراه بود. Barrie با 1،640 دلار برای یک آپارتمان 1 خوابه و 1،690 دلار برای آپارتمان 2 خوابه، در رتبه چهارم گران ترین شهرهای کانادا نهاده شد.

اجاره آپارتمان 1 خوابه در ویکتوریا با 0.6 درصد کاهش به 1،590 دلار رسید، در حالیکه اجاره آپارتمان 2 خوابه با افزایش ناگهانی روبرو شد و به 1،990دلار رسید. شهرهای سنت جان و نیوفاندلند، ارزان ترین اجاره بها را در ماه آگوست در میان شهرهای کانادا داشتند. اجاره آپارتمان 1 خوابه در این شهرها تنها 840 دلار و اجاره آپارتمان 2 خوابه هم به طور میانه 890 دلار بوده است.

برای کسب اطلاعات بشتر درباره انواع خانه در کانادا و هزینه های آن، به قسمت قیمت خانه در کانادا مراجعه کنید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1251

به "تور کانادا: میانگین اجاره خانه در کانادا در آگوست 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: میانگین اجاره خانه در کانادا در آگوست 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید