نگرانی ژاپن از شیوع خوشه ای کرونا در پایگاه های نظامی آمریکا

به گزارش مجله جام جهان، ژاپن از ارتش آمریکا خواسته تا برای جلوگیری از شیوع دوباره کرونا از پایگاه های آمریکایی در ژاپن و تهدید شهروندان این کشور، تدابیر لازم برای مقابله با این ویروس را در دستور کار قرار دهد.

نگرانی ژاپن از شیوع خوشه ای کرونا در پایگاه های نظامی آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان اچ کی، ماتسونو هیروکازو، دبیر اول کابینه ژاپن، گفته است که پس از وقوع یک ابتلا خوشه ای در یک پایگاه آمریکایی در ژاپن، دولت از ارتش آمریکا می خواهد تا از اتخاذ تدابیر برای مقابله با ویروس کرونا اطمینان حاصل کند.

طبق اظهارات دولت ژاپن امار ابتلای خوشه ای به ویروس کرونا در یکی از پایگاه های نظامی آمریکا در ژاپن به 180 مورد افزایش یافته است.

ماتسونو روز یکشنبه از منطقه ها نزدیک کمپ هانسن در استان اوکیناوا بازدید و با شهرداران محلی صحبت کرد. او به خبرنگاران گفت که دولت به خوبی مطلع است که جوامع محلی نگران این ابتلا خوشه ای هستند.

او گفت که طرف آمریکایی به ژاپن گفته است که در این نگرانی سهیم است و موضوع را جدی می گیرد و ناقلان این ویروس در داخل کمپ تحت شرایط قرنطینه شدید بسر می برند. ماتسونو اضافه کرد که دولت تمام کوشش خود را برای کاهش نگرانی مردم محلی انجام خواهد داد.

تست کرونای بیش از 150 پرسنل و کارمند در کمپ هانسن مثبت بوده است. بعضی از آنها به سویه اومیکرون مبتلا هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1608

به "نگرانی ژاپن از شیوع خوشه ای کرونا در پایگاه های نظامی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی ژاپن از شیوع خوشه ای کرونا در پایگاه های نظامی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید