مجلس آلمان خواهان تبدیل اتحادیه ارزی اروپا به اتحادیه مالی شد

به گزارش مجله جام جهان، رئیس مجلس آلمان بحران کرونا را فرصت مناسبی دانست که اقدامات لازم برای گسترش اتحادیه ارزی اروپایی به اتحادیه مالی شکل گیرد.

مجلس آلمان خواهان تبدیل اتحادیه ارزی اروپا به اتحادیه مالی شد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، وولفگانگ شایبله، رئیس مجلس آلمان در مقاله ای که در روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ منتشر شده است درخواست کرد که از بحران کرونا به منظور تبدیل کردن و توسعه اتحادیه ارزی اروپایی به یک اتحادیه اقتصادی استفاده گردد.

وی اضافه کرد: امروز ما به شجاعت بیشتری که در دوران بحران سال 2010 آن را نداشتیم احتیاج داریم تا به ادغام و هماهنگی بیشتری در منطقه یورو دست یابیم.

شایبله تأکید کرد: برای این منظور باید اتحادیه ارزی اروپا به وسیله صندوق بازسازی دوباره اتحادیه اروپا به یک اتحادیه اقتصادی گسترش یابد.

شایبله همچنین این انتقاد را به کمیسیون اروپایی وارد کرد که پیشنهادات این کمیسیون برای استفاده از پول ها صندوق بازسازی دوباره اتحادیه اروپا کافی نیست.

وی اضافه کرد: به جای تمرکز بر جنبه های اقتصادی باید بحث آزاد در سطح اروپا برگزار گردد که این پول ها در کدام پروژه های مشترک اروپایی در کشورهای عضو این اتحادیه باید به کار برده گردد و چگونه با استفاده از دستورالعمل های دقیق استفاده موثر از این بودجه باید تضمین گردد.

شایبله در بخش دیگری از این مصاحبه خواهان نزدیک شدن بیشتر کشورهای اروپایی به هم شده و تأکید کرد: ما از این بحران یاد می گیریم که برای پایدار نگه داشتن دائم ارز اروپایی به یک سیاست اقتصادی و اقتصادی مشترک احتیاج داریم.

وی همچنین گفت که اروپا باید از بحران کرونا درس بگیرد و وابستگی های جهانی خود را کاهش دهد. وی اضافه کرد: اکنون ما این فرصت را داریم که مدل اقتصادی خود را با انتقاد جدی آنالیز کنیم و زیاده روی ها در فرایند جهانی سازی را تصحیح کنیم.

رئیس مجلس آلمان در بخش دیگری از این مقاله توضیح داد: اتحادیه اروپا برای اینکه در بحران ها بتواند شایسته عمل تر و مستقل تر عمل کند باید اقدامات بیشتر و بهتری انجام دهد.

وی تأکید کرد که باید استقلال اروپا به ویژه در بخش بهداشت و سلامت بیشتر گردد.

شایبله در بخش دیگری از این مقاله به مسئله مهاجرت در اروپا پرداخته و خواهان تأسیس مراکز نجات و پناهندگی خارج از اتحادیه اروپا شد.

وی تأکید کرد که این طرح باید تحت نظارت سازمان ملل و همچنین عملیات نظامی و غیر نظامی اتحادیه اروپا کنترل گردد. به گفته وی همه کشورهایی که تا به حال از مشارکت در طرح تقسیم پناهندگان اتحادیه اروپا اجتناب نموده اند باید در این طرح مشارکت نمایند.

وی تأکید کرد که اروپا به یک سیاست پناهندگی مشترک با استانداردهای واحد اروپایی احتیاج دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 604

به "مجلس آلمان خواهان تبدیل اتحادیه ارزی اروپا به اتحادیه مالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس آلمان خواهان تبدیل اتحادیه ارزی اروپا به اتحادیه مالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید