گوشی هوشمند نوکیا با این ویژگی خاص عرضه می گردد؛ مقرون به صرفه و بسیار جان سخت!

به گزارش مجله جام جهان، جدیدترین گوشی هوشمند نوکیا به گونه ای طراحی شده است که در صورت خرابی به راحتی بتوانید آن را تعمیر کنید. این گوشی از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از آیفون است.

گوشی هوشمند نوکیا با این ویژگی خاص عرضه می گردد؛ مقرون به صرفه و بسیار جان سخت!

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه سان، نوکیا جی 22 دارای صفحه نمایش، پورت شارژ و باتری قابل تعمیر است. با توجه به شراکت نوکیا و کمپانی آی فیکس ایت (iFixit) دارندگان گوشی نوکیا جی 22 می توانند به راهنمای تعمیرات و قطعات مورد احتیاج برای تعمیر دسترسی داشته باشند.

فروش این گوشی از 8 مارس (17 اسفند) در بریتانیا آغاز می گردد و قیمت اولیه آن از 150 پوند (حدود 10 میلیون و 500 هزار تومان) آغاز می گردد، به این معنی که بسیار مقرون به صرفه تر از آیفون است. نوکیا جی 22 نو به طور هدفمند با طراحی قابل تعمیر ساخته شده است، بنابراین شما می توانید حتی برای مدت طولانی تری روی آن حساب کنید.

اچ ام دی گلوبال (HMD Global)، شرکتی که فراوری گوشی ها و تبلت های نوکیا را در دست دارد، آن را در کنار دو گوشی دیگر عرضه می نماید که بعلاوه به عنوان بخشی از تعهد خود برای ایجاد دستگاه هایی با دوام بیشتر، باتری هایی عرضه می نمایند که دو یا سه روز احتیاج به شارژ نداشته باشند. در واقع کیفیت تصویربرداری در گوشی نوکیا سی 32 و اندازه دوام در گوشی نوکیا سی 22، ارتقاء یافته است.

نوکیا سی 32 با قیمت 130 پوند در بریتانیا به فروش می رسد. این گوشی شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی است. گوشی دیگر نوکیا سی 22 نام دارد که با قیمت 110 پوند غرضه می گردد، این گوشی یک دستگاه فوق العاده بادوام است که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و صفحه نمایش شیشه ای مقاومی نیز دارد.

آدام فرگوسن، رئیس بخش بازاریابی محصول اچ ام دی گلوبال می گوید: مردم برای دستگاه های بادوام و باکیفیت ارزش قائل هستند و قیمت ها نباید مانع دسترسی مردم به این گوشی ها گردد.

خبر ارتقای کیفی در گوشی های نو نوکیا در حالی منتشر می شود که انتظار می رود نوترین مجموعه دستگاه های اپل نیز طبق برنامه معمول عرضه در ماه سپتامبر عرضه گردد.

علیرغم اینکه چندین ماه تا راه اندازی گوشی های نو اپل فرصت باقی است، شایعاتی در فضای آنلاین در خصوص آنچه اپل برای هواداران در نظر گرفته است، به گوش می رسد.

بر اساس یک خبر افشاگرانه ای که به وسیله فوربس در ماه گذشته منتشر شده و می توان به ان به دیده تردید نگریست، پیش بینی می گردد ابتدایی ترین مدل آیفون با قیمت 799 دلار عرضه گردد و قیمت مدل پرو این گوشی نیز 1099 دلار باشد. عرضه آیفون پلاس با قیمت 899 دلار و آیفون 15 اولترا نیز با قیمت 1199 دلار پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1758

به "گوشی هوشمند نوکیا با این ویژگی خاص عرضه می گردد؛ مقرون به صرفه و بسیار جان سخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هوشمند نوکیا با این ویژگی خاص عرضه می گردد؛ مقرون به صرفه و بسیار جان سخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید