اختصاص 105 میلیارد از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به گردشگری بندر گز

به گزارش مجله جام جهان، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، اختصاص 105 میلیارد از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به گردشگری بندر گز صورت گرفت.

اختصاص 105 میلیارد از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به گردشگری بندر گز

علی محمد زنگانه در دهمین جلسه شورای اداری استان و مشترک با شورای اداری شهرستان بندر گز که با حضور عبدالجلال ایری نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، صابر حسن پور فرماندار بندر گز، محمدجواد ساوری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان و جمعی از مقامات مسئولان استانی و شهرستانی برگزار گشت، گفت: از سرجمع اعتبارات عمرانی استان مبلغ 403 میلیارد تومان سهم اعتبارات شهرستان بندر گز است.

استاندار گلستان تأکید کرد: باید از منابع تسهیلاتی کم بهره و تسهیلات تبصره 18 و سایر منابع در راستای رشد و توسعه شهرستان بهره برد.

او گفت: در حوزه توسعه زیرساختهای گردشگری منطقه نمونه گردشگری چشمه قلقلی که جز درخواست های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز است، به مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و دستگاه های متولی دستور می دهم که هرچه سریع تر پیگیری لازم صورت گیرد.

توسعه گردشگری اولویت اول شهرستان بندر گز

فرماندار شهرستان بندر گز نیز در این جلسه گفت: موضوع اول و مهم شهرستان در راستای تقویت اقتصاد و ایجاد شغل پایدار، توسعه صنعت گردشگری است.

صابر حسن پور بیان نمود: علی رغم برخورداری شهرستان بندر گز از ظرفیت های بی نظیر گردشگری اما متأسفانه تا به امروز نتوانستیم از این داشته ها در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی منطقه استفاده کنیم.

او در ادامه با اشاره به پتانسیل های شهرستان در حوزه گردشگری گفت: با توجه به غنای تاریخی و جاذبه های طبیعی چشمه قلقلی حضور و استقبال گردشگران از این منطقه، نیاز است زیرساخت های مورد نیاز هر چه سریع تر با همکاری و مشارکت دستگاه های متولی ایجاد شود.

فرماندار شهرستان بندر گز شرح داد: اقداماتی بسیار خوبی در حوزه گردشگری شهرستان اجرا شده که جای تقدیر و تشکر دارد؛ فرمانداری آماده هرگونه همکاری به منظور توسعه ظرفیت های گردشگری در شهرستان است.

منبع: همگردی
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1739

به "اختصاص 105 میلیارد از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به گردشگری بندر گز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 105 میلیارد از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به گردشگری بندر گز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید