خبرنگاران فعالان سیاسی و اجتماعی مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت نمایند

به گزارش مجله جام جهان، بوشهر - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انتخابات مقوله اجتماعی برای دفاع از آرمان بلند انقلاب است و فعالان سیاسی و اجتماعی باید مردم را به مشارکت گسترده در این رویداد ملی دعوت نمایند.

خبرنگاران فعالان سیاسی و اجتماعی مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت نمایند

محمد تقی ایرانی در نشست با جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان دیر اضافه نمود: حضور گسترده مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سال 1400 به سود منافع ملی است و مشارکت حداقلی با منافع ملی سازگاری ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: امروز استکبار دنیای تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران ایجاد و کشور را از دسترسی آزاد به اقتصاد دنیا و بانک های دنیای محروم نموده است.

وی ادامه داد: در راستای سربلندی مردم، عزت مندی انقلاب و پاسداری از خون شهیدان گام برداریم و امانت دار رای مردم هستیم زیرا این موارد از الزامات مشارکت حداکثری است.

ایرانی گفت: دولت در حوزه تامین اجتماعی و مساعدت به اقشار نیازمند در اولویت خدمت رسانی قراردارد و رفتار ما مسئولان به عنوان نمادی برای خدمت رسانی لذت بخش است.

وی اضافه نمود: بخاطر اعتقاد به آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی هزینه می دهیم و دنیای استکبار با این آرمان ها مقابله می نماید تا دیگران و آزادی خواستار دنیا فریاد ملت ایران را نشنوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در باره شایسته سالاری در میان مسئولان ادامه داد: به دنبال ارتقا نیروهای لایق هستیم و هر کاری برای مصلحت نظام و مردم انجام خواهیم داد.

وی در ارتباط با دغدغه مردم دیر از رعایت نشدن مسائل زیست محیطی در بعضی طرح های عمرانی گفت: بدون فضای سبز و حیات جانوری ناقص هستیم و باید این محیط ها حفظ گردد و اگر جایی صنعت و یا پروژه ای آلایندگی ایجاد می نماید چه خصوصی و چه دولتی باید برای رفع آلایندگی و حتی جابه جایی آن طرح کوشش کرد و نگذاشت که مردم دغدغه داشته باشند.

وی افزود: اگر سرمایه گذاری، شغل ایجاد اما مسائل زیست محیطی را رعایت نمی نماید باید با رایزنی و راه های قانونی این مشکل رفع گردد زیرا اگر مردم راضی نباشند این سرمایه گذاری عاقبت خیر ندارد.

فرماندار دیر گفت: در صنایع پایین دستی شرکت پتروشیمی متانول کاوه مستقر دراین شهرستان 150 هکتار زمین برای سرمایه گذاری با رعایت کامل موضوع های زیست محیطی استحصال شده است.

کریم علی حسنی اضافه نمود: در ناحیه صنعتی دیر نیز 13 سرمایه گذار آماده سرمایه گذاری هستند که برای ساماندهی و آماده شدن زیرساخت های شهرک کوشش می کنیم.

وی گفت: 147 هکتار زمین برای سرمایه گذاری در بخش گلخانه ای در نظر گرفته شده و استعلام زمین ها انجام و با رعایت کامل موضوع زیست محیطی به سرمایه گذاران واگذار خواهد شد.

فرماندار دیر در زمینه دغدغه کشاورزان گوجه کار اعلام کرد: دغدغه کشاورزان مبنی بر نبود مشتری برای محصول آنها و مجوز صادرات در یک جلسه با مدیران کل استان مطرح و در آن جلسه مصوبات خوبی گرفته شد.

در این نشست جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی و نماینده خبرنگاران مسائل و مسائل اجتماعی و زیست محیطی را مطرح کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 964

به "خبرنگاران فعالان سیاسی و اجتماعی مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالان سیاسی و اجتماعی مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید