تور آلمان ارزان: افزایش قابل توجه موارد ابتلا به کرونا در آلمان، هشدار مقامات درباره موج تازه

به گزارش مجله جام جهان، نرخ مبتلایان نو به کرونا در یک هفته اخیر در آلمان فرایند رو به رشد چشمگیری داشته و مقام های بهداشتی در این کشور درباره شتاب قابل توجه این فرایند در ماه های آینده هشدار داده اند.

تور آلمان ارزان: افزایش قابل توجه موارد ابتلا به کرونا در آلمان، هشدار مقامات درباره موج تازه

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه هندلزبلات آلمان، فرایند ابتلا به کرونا چند روزی است که مجددا در آلمان فرایند افزایشی پیدا نموده است.

در این میان بسیاری کارشناسان افزایش ابتلا به این بیماری در ماه های آینده را پیش بینی می نمایند.

اولیور کپلر، رئیس بخش ویروس شناسی دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیانز در مونیخ پیش بینی نموده است که شتاب قابل توجهی در فرایند ابتلا به کرونا در ماه های آینده در این کشور شکل گیرد.

لوتار ویلر، رئیس انستیتو رابرت کخ آلمان هم انتظار افزایش موارد ابتلا به کرونا بعد از تعطیلات پاییزی را دارد. وی دلیل این مسئله را افزایش سفرها به خارج در طول این تعطیلات دانست.

وی بعلاوه تاکید نمود که هر چقدر زندگی افراد در هفته های آینده در فضاهای داخلی و بسته جریان یابد به همان مقدار موارد ابتلا به کرونا افزایش می یابد. وی در عین حال گفت: اینکه موج ابتلا به کرونا تا چه مقدار بالا باشد به نرخ واکسیناسیون مرتبط است.

نرخ مبتلایان تازه به کرونا در آلمان به ازای هر 100 هزار نفر در هفته های اخیر فرایند افزایشی قابل توجهی داشته و به 72.8 رسیده است. انستیتو رابرت کخ آلمان صبح امروز از ابتلای 8682 مورد ابتلای تازه به کرونا در عرض 24 ساعت اطلاع داد که 1070 مورد بیشتر از حدود یک هفته پیش بوده است. 17 نفر هم در این مدت در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

انجمن پزشکان بچه ها و نوجوانان آلمان از افراد بالای 12 سال خواسته هر چه سریع تر خود را در برابر کرونا واکسینه نمایند. دو شرکت داروسازی بیون تک و فایزر برای صدور مجوز واکسن مخصوص بچه ها 5 تا 11 سال تقاضا داده اند.

یورگ بوچ، مدیرعامل این انجمن، شنبه 16 اکتبر تاکید نموده که پس از آنالیز داده های مربوط به واکسیناسیون بیش از 10 میلیون کودک و نوجوان، بدون قید و شرط واکسینه شدن افراد بالای 12 سال را توصیه می نماید.

هاینس پتر مایدینگر، رئیس اتحادیه آموزگاران آلمان هم در گفت وگو با روزنامه پاسایر نویه پرسه تحولات کنونی در ارتباط با پاندمی کرونا را نگران نماینده خوانده و گفته است، گرچه در حال حاضر با فرایند کاهشی موارد تازه ابتلا روبرو هستیم، اما شیوع ویروس در مدرسه ها به حدی است که تا کنون، به خصوص پیش از شروع زمستان سابقه نداشته است.

با توجه به در پیش بودن فصل شیوع آنفولانزا کمیسیون اتحادیه اروپا هم خواهان واکسیناسیون بیشتر در بین شهفرایندان شده است. کمیسر بهداشت اتحادیه اروپا در این باره گفته است: ما با گذار پاییز به زمستان روبرو هستیم. فصلی که بیماری های تنفسی در آن افزایش پیدا می نماید و باید از فشار بیش از حد بر سیستم های بهداشت و درمان خود جلوگیری کنیم.

بر اساس تازهترین آمارها تا به حال در آلمان 4386414نفر به کرونا مبتلا شده و 95444 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1375

به "تور آلمان ارزان: افزایش قابل توجه موارد ابتلا به کرونا در آلمان، هشدار مقامات درباره موج تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: افزایش قابل توجه موارد ابتلا به کرونا در آلمان، هشدار مقامات درباره موج تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید