بیانیه فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره از سرگیری سری A

به گزارش مجله جام جهان، فدراسیون فوتبال ایتالیا میخواهد تابستان پیش رو به تیم های حاضر در سری A این فرصت را بدهد تا بازی های به جامانده این رقابت ها را برگزار نمایند.

بیانیه فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره از سرگیری سری A

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) روز گذشته (پنجشنبه) با انتشار بیانیه ای قویاً توصیه کرد تمامی لیگ های سطح اول اروپایی، بازی های به جامانده از فصل جاری خود را به انتها ببرند و بدین منظور تمامی گزینه های موجود مورد آنالیز قرار بگیرد. یوفا همچنین سازوکار اعطای سهمیه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به تیم ها در صورت نیمه تمام ماندن لیگ ها را به فدراسیون ها و اتحادیه های عضو ابلاغ و تأکید کرد یوفا این حق را برای خود قائل هست که در صورت پی بردن به وجود هر گونه تخلف یا بی عدالتی در فرایند انتخاب نمایندگان کشور ها، تیم های معرفی شده از سوی هر فدراسیون را برای شرکت در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپای فصل آینده رد صلاحیت کند.

پس از کنفرانس تصویری که اعضای فدراسیون فوتبال ایتالیا با مسئولان ورزش این کشور داشتند، گابریله گراوینا، رئیس این فدراسیون بیان کرد زمان بیشتری در تابستان پیش رو به باشگاه ها برای به انتها بردن بازی های به جامانده فصل جاری خود داده خواهد شد. تمامی رویدادهای ورزشی ایتالیا از جمله سری A از تاریخ 9 مارس (19 اسفند) به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا (کووید 19) در این کشور به حالت تعلیق درآمده اند.

گراوینا در بیانیه ای بیان کرد: دنیای فوتبال به طور مستمر و مسئولانه در کوشش است تا راهکارهای تعیین و پایدار برای بحران ایجاد شده توسط کووید 19، از جمله راه چاره های لازم برای محافظت از رقابت های فصل 21-2020 پیدا کند. من از وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش به خاطر توجهی که در جلسه روز چهارشنبه به ما کرد تشکر می کنم که طی آن رویکرد ما به طور کامل شرح داده شد. ما می خواهیم با شرایط ایمن به بازی بازگردیم، چون این همان چیزی است که عقل سلیم به ما دیکته می نماید و از ما خواسته شده است این کار را به یاری نهادهای بین المللی که با فوتبال ایتالیا در ارتباط هستند، انجام دهیم.

تیم های سری A امیدوار هستند تا از تاریخ 4 مِی (15 اردیبهشت) بتوانند تمرینات خود را از سربگیرند، این در حالی است که کشور ایتالیا در حال حاضر در قرنطینه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 486

به "بیانیه فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره از سرگیری سری A" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره از سرگیری سری A"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید