تعلیق مقامات هنگ کنگی به خاطر یک مهمانی جشن تولد

به گزارش مجله جام جهان، مقامات هنگ کنگی به خاطر سهل انگاری در مدیریت یک مهمانی جشن تولد و بیمارشدن مهمانان به کرونا از کارشان تعلیق شدند.

تعلیق مقامات هنگ کنگی به خاطر یک مهمانی جشن تولد

به گزارش خبرنگاران به نقل از یاهو، در این مهمانی جشن تولد بزرگ حدود 170 مهمان و شرکت نماینده به علت مثبت شدن تست کرونای دو تن قرنطینه شدند.

به گزارش آسوشیتدپرس ، مقامات هنگ کنگ روز آدینه چندین مقام دولتی را از کار تعلیق کردند و دستور قرنطینه حدود 170 نفر را در یک مرکز دولتی پس از شرکت در جشن تولدی که بعداً تست کرونای دو مهمان مثبت شد، را صادر کردند.

کری لام، رهبر هنگ کنگ اواخر روز آدینه در بیانیه ای گفت: مقاماتی که در این مهمانی حضور داشتند و در قرنطینه هستند از وظایف خود تعلیق می شوند .ترس از توسعه مجدد ویروس جهش یافته تازه کرونا زمانی ایجاد شد که آزمایش اولیه دو مهمان در جشن تولد 3 ژانویه مثبت شد.

روز آدینه، مقامات بهداشتی گفتند که همه مهمانان جشن تولد به عنوان افراد نزدیک طبقه بندی می شوند .گزارش های موجود نشان میدهد حدود 170 مهمان در جشن تولد شرکت کردند، از جمله حدود 12 نفر از مقامات دولتی و نزدیک به 20 قانونگذار. بنت بر گزارش رسانه های محلی مقاماتی که در قرنطینه هستند، رئیس پلیس ریموند سیو و کاسپار تسویی، وزیر امور داخلی، از جمله مهمانان جشن تولد بزرگ بوده اند.

کر ی اضافه نمود:ما اکنون فکر می کنیم که هر فردی که به مهمانی رفته بود، می توانسته یک تماس نزدیک با دو فرد مبتلا داشته باشد. بنابراین، کار قرنطینه ما به طور خاص برای افرادی است که در این مهمانی شرکت نموده اندو این قرنطینه شروع شده است.

لام گفت که تحقیقاتی نیز برای ارزیابی اینکه آیا مقامات با حضور در این رویداد رفتار خود را نقض نموده اند، انجام خواهد شد.

وی اضافه نمود: باید مجدداً تأکید کنم که برای مبارزه با ویروس به کوشش های هماهنگ کل جامعه احتیاج است و مسئولان دولتی باید الگو باشند، قوانین را رعایت نمایند، هوشیار باشند و از شرکت در فعالیت های پرخطر خودداری نمایند.

رسانه های محلی از جمله ساوت چاینا مورنینگ پست گزارش دادند که این مهمانی برای جشن تولد ویتمن هانگ، افسر رابط اصلی هنگ کنگ در اداره شنژن کیان های، که بر توسعه مالی بین هنگ کنگ و منطقه خلیج بزرگ نظارت دارد، برگزار شده بود.

مدیر اداره مهاجرت Au Ka-Wang که در این مهمانی حضور داشت، روز آدینه در بیانیه ای عذرخواهی کرد و گفت که در آینده هوشیارتر خواهد بود.وی گفت: با توجه به بار اضافی بر کار پیشگیری از بیماری همه گیر و ایجاد مزاحمت برای مردم در نتیجه رفتار شخصی ام، از همه مردم هنگ کنگ صمیمانه عذرخواهی می کنم.

هنگ کنگ این هفته اقدامات ضد ویروسی را تشدید کرد و غذا خوردن در رستوران ها و غذاخوری ها را بعد از ساعت 6 بعد از ظهر ممنوع نمود و دستور تعطیلی مشاغلی مانند موزه ها، سالن های زیبایی و سالن های ورزشی به مدت دو هفته را صادر نمود.

این شهر بعلاوه پروازهای مسافری از هشت کشور از جمله ایالات متحده و بریتانیا را حداقل تا 21 ژانویه ممنوع نموده است.مقامات روز آدینه 33 مورد عفونت تایید شده تازه را گزارش کردند که 26 مورد از آنها وارداتی بوده است.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1503

به "تعلیق مقامات هنگ کنگی به خاطر یک مهمانی جشن تولد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق مقامات هنگ کنگی به خاطر یک مهمانی جشن تولد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید