توزیع بسته های حمایتی در بین کارگران روزمزد

به گزارش مجله جام جهان، تبعات مالی کرونا و راهکارهای جهش فراوری در پنجمین جلسه کمیسیون ویژه حمایت از فراوری ملی مجلس آنالیز شد.

توزیع بسته های حمایتی در بین کارگران روزمزد

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران، پنجمین جلسه کمیسیون ویژه حمایت از فراوری ملی و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 با استفاده از فناوری دیجیتال دوسویه در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

در این نشست که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دولت، بخش خصوصی و مرکز پژوهش های مجلس برگزار گردید، نظرات حاضران درباره آثار مالی کرونا و راهکارهای جهش فراوری مورد آنالیز نهاده شد.

براساس این گزارش در نشست امروز کمیسیون ویژه حمایت از فراوری ملی برای برطرف تبعات مالی کرونا مقرر شد، دولت علاوه بر به تعویق انداختن اقساط بانکی، تمهیدات ویژه ای در حوزه های بیمه، مالیات و امهال جرایم بانکی صاحبان مشاغل در نظر گرفته و همچنین یاری به خانواده و اقشار آسیب پذیر به طور هدفمند صورت گیرد.

در جلسه امروز همچنین بر نحوه ارائه بسته های حمایتی به صورت هدفمند تأکید و در نهایت مقرر شد علاوه بر ارائه تسهیلات مناسب به کارگران رسمی، امکانات و بسته های حمایتی مناسبی برای کارگران روزمزد و افرادی که دارای قرارداد رسمی نیستند، پیش بینی گردد.

در ادامه جلسه امروز کمیسیون ویژه حمایت از فراوری ملی راهکارهای جهش فراوری و گزارش سازمان های مربوطه و مرکز پژوهش های مجلس در بخش های صنعت، فناوری اطلاعات، شرکت های دانش بنیان، معادن و صنایع معدنی، انرژی، کشاورزی، منابع طبیعی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، مسکن و حمل و نقل آنالیز و در نهایت مقرر شد شنبه هفته آینده گزارش وزارت اقتصاد و امور دارایی درباره راهکارهای تحقق جهش فراوری ارائه گردد.

انتهای پیغام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 440

به "توزیع بسته های حمایتی در بین کارگران روزمزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بسته های حمایتی در بین کارگران روزمزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید