توضیحات خطیب زاده درباره حادثه انفجار یکی از مخازن گاز در محوطه گمرک اسلام قلعه افغانستان

به گزارش مجله جام جهان، جمهوری اسلامی ایران برای یاری به آسیب دیدگان و مجروحین احتمالی حادثه، تدابیری اتخاذ نموده است و تماس میان مقامات ذیربط دو کشور در این ارتباط در جریان است.

توضیحات خطیب زاده درباره حادثه انفجار یکی از مخازن گاز در محوطه گمرک اسلام قلعه افغانستان

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، به دنبال انفجار مقارن ظهر امروز در یکی از مخازن گاز در محوطه گمرک اسلام قلعه افغانستان و وقوع آتش سوزی گسترده در این گمرک، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه از تماس استاندار هرات در افغانستان با استاندار خراسان رضوی و درخواست یاری جهت جلوگیری از آسیب بیشتر به تاسیسات و همچنین حاضرین در محوطه گمرک اطلاع داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه نمود: بلافاصله اقدام اولیه جهت ارائه تسهیلات بیشتر به افراد و خودروهای گرفتار شده در منطقه آتش سوزی هماهنگی شد و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات طی تماسهایی با مقامات این استان ، از جمله استاندار ابعاد حادثه را مورد آنالیز قرار داد همچنین با هماهنگی وزارت امور خارجه و مرزبانی و سایر دستگاههای ذیربط مرز اسلام قلعه - دوغارون به روی کامیونها، خودروها و افرادی که برای گریز از آتش سوزی به سمت مرزهای کشورمان گریخته بودند باز نگاه داشته شد.

خطیب زاده اضافه نمود: همچنین جمهوری اسلامی ایران برای یاری به آسیب دیدگان و مجروحین احتمالی حادثه ، تدابیری اتخاذ نموده است و تماس میان مقامات ذیربط دو کشور در این ارتباط در جریان است.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تاکید نمود: تا به امروز در مورد آسیب دیدگان احتمالی حادثه گزارشی واصله نگردیده و همینطور در مورد وارد آمدن صدمه به اتباع ایرانی نیز اطلاعی دریافت ننموده ایم و امید داریم با یاری مقامات دو کشور در مرز، هر چه سریعتر دامنه آتش سوزی مهار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1034

به "توضیحات خطیب زاده درباره حادثه انفجار یکی از مخازن گاز در محوطه گمرک اسلام قلعه افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات خطیب زاده درباره حادثه انفجار یکی از مخازن گاز در محوطه گمرک اسلام قلعه افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید