خبرنگاران شمار آسیب دیدگان مراسم چهارشنبه سوری در اردبیل به 27 نفر رسید

به گزارش مجله جام جهان، اردبیل - خبرنگاران - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، شمار آسیب دیدگان مراسم چهارشنبه سوری آخر سال در این استان را 27 نفر بیان کرد و گفت: رسیدگی درمانی به آسیب دیدگان جریان دارد.

خبرنگاران شمار آسیب دیدگان مراسم چهارشنبه سوری در اردبیل به 27 نفر رسید

مجیدمحمدغریبانی شامگاه سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: انتقال مصدومان حوادث مربوط به مصدومیت با مواد آتش زا و منفجره از چند روز پیش شروع شده و امروز به اوج خود رسید و در این ایام 27 فرد مصدوم به مراکز اورژانس استان منتقل شدند.

وی بیان نمود: تا به امروز 12 نفر در شهرستان اردبیل، 11 نفر در شهرستان مشگین شهر، سه نفر در شهرستان پارس آباد و یک نفر در شهرستان گرمی مغان به علت مصدومیت با مواد آتش زا و منفجره دچار آسیب جدی جسمی شده و در مراکز درمانی استان مورد درمان قرار گرفته اند.

وی اضافه نمود: گزارش مراکز اورژانس در استان نشان می دهد که شدت آسیب ها به علت گستردگی این حوادث زیاد است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل از همه شهروندان بویژه والدین نوجوانان و جوانان خواست تا ضمن توجه به رعایت نکات ایمنی و سلامتی و با لحاظ قرار دادن سلامت جسمانی در جشن ها حاضر شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1078

به "خبرنگاران شمار آسیب دیدگان مراسم چهارشنبه سوری در اردبیل به 27 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار آسیب دیدگان مراسم چهارشنبه سوری در اردبیل به 27 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید