خبرنگاران طلاق در خلخال افزایش یافت

به گزارش مجله جام جهان، اردبیل-خبرنگاران- معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال گفت: آمار طلاق پارسال در این شهرستان در مقایسه با سال ماقبل آن 63 درصد افزایش یافته است.

خبرنگاران طلاق در خلخال افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران ،احمد قنبری روز دوشنبه در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی خلخال با اشاره به افزایش قابل توجه آمار طلاق در سال 99افزود: تعداد طلاق ثبت شده در سال 98 این شهرستان 133 مورد بود که این تعداد با 63 درصد افزایش در سال 99 به 217 مورد رسیده است.

وی با اشاره به عوامل تاثیرگذار در فرایند رو به رشد طلاق در این شهرستان از جمله افزایش توقعات همسران از همدیگر ، شرایط اقتصادی جامعه، ترویج فرهنگ طلاق در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ،کم رنگ شدن فرهنگ مداخله ریش سفیدان اظهارکرد: با وجود تلاش های اجرا شده برای تاثیرگذاری وکلای دادگستری در کاهش این پدیده شوم اجتماعی ولی همچنان شاهد افزایش آمار طلاق های توافقی زود هنگام در بین زوجین جوان در این منطقه هستیم.

قنبری با ابراز نگرانی از افزایش سن ازدواج از کاهش هفت درصدی آمار ازدواج خبر داد و افزود: در حالی که تعداد ازدواج ثبت شده در سال 98 این شهرستان 645 مورد بود این میزان با هفت درصد کاهش در سال گذشته به 599 مورد رسید.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1158

به "خبرنگاران طلاق در خلخال افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طلاق در خلخال افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید