خبرنگاران فرماندار مراغه بر تشدید بازرسی ها در بازار تاکید کرد

به گزارش مجله جام جهان، مراغه - خبرنگاران - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: شرایط قیمت اجناس و کالاها و اختلاف قیمت ها در بازار مراغه قابل قبول نیست و نیازمند تشدید نظارت و بازرسی ها هستیم.

خبرنگاران فرماندار مراغه بر تشدید بازرسی ها در بازار تاکید کرد

به گزارش خبرنگاران، سید علی موسوی حسینی روز دوشنبه در بازدید سرزده از اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه گفت: بازرسی از اصناف و بازار موجب ایجاد احساس آرامش در مردم و احتیاط برخی از اصناف و بازاریان متخلف می شود.

وی با بیان اینکه فعال سازی و به کارگیری بازرسان اتحادیه ها بهترین راهکار در کنترل بازار خواهد بود، گفت: دستگاه های متولی نیز در این زمینه باید همکاری کنند.

بازدید سرزده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه از اداره صنعت، معدن و تجارت

وی افزود: مراغه به عنوان شهرستان دوم استان بایستی در زمینه صنعت، معدن و تجارت به جایگاه واقعی خود برسد که این امر نیازمند برنامه ریزی اساسی و عملی از سوی دستگاه متولی است.

فرماندار مراغه گفت: در شهرستان مراغه 33 اتحادیه صنفی فعالیت می کند.

موسوی ادامه داد: تعداد کل واحدهای صنفی دارای پروانه کسب شهرستان هشت هزار و 690 واحد است که در این تعداد واحد صنفی 21 هزار و 725 نفر شاغل هستند.

وی گفت: متاسفانه سه هزار واحد صنفی بدون پروانه کسب نیز در شهرستان فعالیت می کنند که در صورت صدور پروانه کسب برای آن ها بسیاری از مسائل اتحادیه ها حل و در راستای آن شاهد تاثیر مثبت در تنظیم قیمت ها در بازار خواهیم بود.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 772

به "خبرنگاران فرماندار مراغه بر تشدید بازرسی ها در بازار تاکید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار مراغه بر تشدید بازرسی ها در بازار تاکید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید