خبرنگاران مدیرکل استاندارد: 6 جایگاه عرضه گاز کرمان استانداردسازی شد

به گزارش مجله جام جهان، کرمان - خبرنگاران - مدیرکل استاندارد استان کرمان با اشاره به بازرسی از 72 جایگاه CNG توسط شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده از ابتدای سالجاری تا به امروز گفت: 6 جایگاه عرضه گاز در آبان ماه امسال استانداردسازی و تاییدیه ایمنی دریافت کرد.

خبرنگاران مدیرکل استاندارد: 6 جایگاه عرضه گاز کرمان استانداردسازی شد

اسماعیل عاقلی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: بهره مندی یشتر از گاز CNG از جمله سیاست ها و برنامه های دولت برای کاهش مصرف بنزین و کنترل آلودگی هوا است.

وی با اشاره به درصد فراوان جایگاه های غیر استاندارد گاز استان کرمان گفت: بدون شک بهره مندی از این نعمت خدادادی و جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در جایگاه های عرضه سوخت CNG نیازمند بازرسی دوره ای و مستمر از این جایگاه ها است.

مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: در راستای وظایف قانونی این اداره کل و حفظ ایمنی و سلامت مردم در هشت ماهه ابتدای امسال تعداد از 72 جایگاه CNG در این استان توسط شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده براساس چک لیست ابلاغی مورد بازرسی قرار گرفته اند و جایگاه داران موظف به رفع نواقص پرخطر و خطر متوسط چک لیست بازرسی شدند.

وی بیان داشت: 6 جایگاه از جمله یک مورد در شهر کرمان، یک جایگاه در شهر زرند، یک جایگاه در شهر بم و تعداد سه جایگاه در شهر سیرجان نسبت به رفع نواقص اعلام شده توسط اداره کل استاندارد استان کرمان اقدام کرده اند.

عاقلی اضافه نمود: همچنین اداره کل استاندارد استان کرمان بر اساس تصویب نامه هیات وزیران موظف است، جایگاه داران دارای نواقص پرخطر، را جهت قطع انشعاب گاز به شرکت گاز این استان معرفی کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 912

به "خبرنگاران مدیرکل استاندارد: 6 جایگاه عرضه گاز کرمان استانداردسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل استاندارد: 6 جایگاه عرضه گاز کرمان استانداردسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید