روستایی در ایتالیا خانه های متروکه خود را با قیمت 1 یورو می فروشد، عکس

به گزارش مجله جام جهان، فروش خانه به قیمت یک یورو با این هدف صورت می گیرد که مردم این املاک را خریداری نموده و در آنها ساکن شوند و بدین ترتیب جمعیت روستاها افزایش بیابد.

روستایی در ایتالیا خانه های متروکه خود را با قیمت 1 یورو می فروشد، عکس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

Mussomeli روستایی است که گسترده تر و جدی تر از بقیه شهرستان ها به این برنامه پایبند شده است. موسوملی در غرب جزیره سیسیل و در فاصله یک ساعتی از شهر ناپل و کرانه آمالفی واقع شده است. فرماندار این منطقه یکصد خانه متروکه را به صورت آنلاین برای فروش گذاشته است. تا به امروز تعدادی از این خانه ها خریداری شده اند . گفته می شد 400 ملک دیگر هم به این برنامه اضافه خواهند شد.

با اینکه بسیاری از این خانه ها متروکه هستند و به تعمیرات بسیار زیادی احتیاج دارند اما منظره و طبیعت روستا بسیار زیبا و چشم نواز است. کلیساهای باستانی، غارهای برجا مانده از دوران بیزانس، قلعه های قرون وسطایی و بعلاوه غذاهای محلی بسیار خوشمزه و نان هایی که در تنور پخته می شوند از جمله مواردی هستند که Mussomeli را به برترین محل برای ساخت آینده تبدیل نموده اند.

این روستا در ارتفاع 760 متری از سطح دریا واقع شده است. از این رو لازم نیست نگران زیر آب رفتن آن در نتیجه سیل های عظیم باشید.

در زیر نگاهی داریم به گوشه و کنار این روستا که دولت با قیمت یک یورو به آنها چوب حراج زده است. با روزیاتو همراه باشید.

روستای Mussomeli حدود 11 هزار ساکن دارد اما بیشتر خانه ها خالی از سکنه به جای مانده اند و مالکان آنها به شهرهای عظیم نقل مکان نموده اند.

دولت روی در خانه های متروکه ای که برای فروش هستند، تابلویی نصب نموده است.

بیشتر خانه ها به تعمیرات اساسی احتیاج دارند. همانند این خانه سه اتاق خوابه که از دیوار نمایش معلوم است در داخل خانه چه چیزی در انتظار خریدار است. هزینه تعمیرات برای هر متر مربع حدود 75 دلار تخمین زده شده است. هزینه های جانبی همانند هزینه دفتر اسناد رسمی و امور اداری هم بین 2800 تا 4500 دلار، بسته به نوع و موقعیت ملک متغیر است.

چند واحد از این خانه ها تا به امروز به فروش رفته اند. اما این ملک که در تصویر می بینید هنوز موجود است.

خریداران باید حداکثر سه سال پس از انعقاد قرارداد خانه را نوسازی نمایند در غیر این صورت آنها 5620 دلار سپرده امنیتی خود را از دست خواهند داد. در شهرستان تیم متخصص معماری و مهندسی وجود دارد اما خریداران می توانند تیم مخصوص خود را برای این امر به کار بگیرند.

همه خانه ها در میزان یک آپارتمان بسیار کوچک دیده می شوند اما چندین اتاق مجزا در آنها وجود دارد. به طور مثال این خانه 75 مترمربعی سه اتاق خواب و یک سرویس بهداشتی در خود دارد.

فضای داخلی خانه ها چندان قابل توصیف نیست. البته باید بدانید که این خانه ها چندین سال است که متروکه به جای مانده اند.

اما در عوض منظره فوق العاده ای به بیرون دارند.

تزئینات درها و پنجره ها جلوه باستانی زیبایی به خانه ها بخشیده است.

این خانه بالکن دارد اما سیستم تهویه هوا ندارد.

تقریبا همه خانه ها درهای چوبی و نمای سنگی دارند.

خانه های 30 متر مربعی هم در این روستا وجود دارند که برای فروش گذاشته شده اند.

کوچه های روستا باریک است.

افرادی که قصد خرید خانه در Mussomeli را دارند باید تور راهنمای گردشگری بخرند. این تور 450 دلار هزینه دارد و در بین راستا تمامی جاذبه های گردشگری روستا را معرفی می نماید و در رستوران های محلی برای صرف غذا و نوشیدنی توقف دارد.

منبع: گردشبان
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1294

به "روستایی در ایتالیا خانه های متروکه خود را با قیمت 1 یورو می فروشد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستایی در ایتالیا خانه های متروکه خود را با قیمت 1 یورو می فروشد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید