سفیر آمریکا در آلمان: دستیابی به توافق تجارت آزاد با اروپا در 2016 ممکن است

به گزارش مجله جام جهان، سفیر آمریکا در آلمان دستیابی به توافق درباره قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا موسوم به تی تی آی پی را در سال 2016 ممکن دانسته و این مسئله را همچنان از اهداف ایالات متحده دانست.

سفیر آمریکا در آلمان: دستیابی به توافق تجارت آزاد با اروپا در 2016 ممکن است

جهت دریافت مشاوره خدمات اصول طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین المل خبرنگاران به نقل از روزنامه ویرتشافتز ووخه آلمان، با وجود مخالفت های بسیاری از سیاستمداران اروپایی با ادامه مذاکرات قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا موسوم به تی تی آی پی، جان امرسون، سفیر آمریکا در آلمان دستیابی به توافق در این باره را تا خاتمه سال 2016 ممکن دانست.

امرسون روز دوشنبه در برلین تاکید نمود که ما در اصل باور داریم که در سال 2016 یک قرارداد تی تی آی پی باشکوه دست یافتنی است. این همچنان هدف ایالات متحده آمریکا باقی می ماند.

وی همچنین گفت: زمان محدود می گردد، اما در دور مذاکرات اخیر در این باره پیشرفت های قابل توجهی وجود داشته است.

امرسون در این باره ابراز تردید کرد که دولت بعدی در آمریکا در مذاکرات در این باره بهتر عمل کند.

سفیر آمریکا در آلمان در حالی این گونه اظهار نظر نموده است که معاون صدر اعظم آلمان چندی پیش مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد با آمریکا را شکست خورده ارزیابی نموده و درباره چشم انداز این قرارداد ابراز تردید کرد.

فرانسه و بلژیک نیز اخیرا در مخالفت با تی تی آی پی موضع گیری نموده و خواهان توقف مذاکرات در این باره شده اند.

این در حالی است که مرکل و کمیسیون اروپایی نیز هماهنگ با آمریکا بر لزوم پیشبرد این مذاکرات و دستیابی به نتیجه سریع تر در این باره تاکید دارند.

آمریکا و اروپا حدود سه سال است که درباره قرارداد تجارت آزاد مذاکره می نمایند. منتقدان این قرارداد تجارت آزاد نگران تضعیف حقوق مصرف نمایندگان و استانداردهای اروپایی در سایه این توافق هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 305

به "سفیر آمریکا در آلمان: دستیابی به توافق تجارت آزاد با اروپا در 2016 ممکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر آمریکا در آلمان: دستیابی به توافق تجارت آزاد با اروپا در 2016 ممکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید