عامل آتش زدن کنسولگری ایران در نجف، عکس

به گزارش مجله جام جهان، ایرنا نوشت: احمد شربه و دار و دسته اش که از اتباع یکی از شخصیت های سیاسی معروف عراقی هستند در آتش زدن کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف در شامگاه گذشته (چهارشنبه) دست داشته اند.

عامل آتش زدن کنسولگری ایران در نجف، عکس

یک منبع موثق امروز (پنجشنبه) در گفت وگویی گفت: احمد شربه از دار و دسته عدنان الزرفی استاندار اسبق نجف اشرف می باشد که در حال حاضر الزرفی نماینده مجلس عراق و عضو فراکسیون النصر به رهبری حیدر العبادی نخست وزیر سابق عراق است.

از احمد شربه همچنین به عنوان یکی از سرنموده های اعتراضات در میدان الصدرین در نجف اشرف یاد می گردد.

عدنان الزرفی استاندار اسبق نجف اشرف در جریان های اعتراضات اخیر اجتماعی به شدت به جانبداری از تظاهرکنندگان و معترضان پرداخته و آنها را به حمله علیه نیروهای دولتی و براندازی دولت و جریان های سیاسی شیعی حاکم تحریک می نماید.

بعضی گزارش ها حاکیست که این چهره سیاسی عراق به آمریکایی ها بسیار نزدیک شده و در حال حاضر عموم اعضای خانواده اش در آمریکا به سر می برند.

طبق گزارش منابع امنیتی، یک عده از اغتشاشگران که در داخل رستورانی در برابر کنسولگری ایران در نجف اشرف تجمع نموده بودند، شب گذشته یکباره به این کنسولگری حمله نموده و آن را به آتش کشیدند.

اغتشاشگران در عراق حدود یک ماه پیش کنسولگری کربلا را به آتش کشیده و یکسال قبل از این نیز کنسولگری ایران در بصره را آتش زدند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 146

به "عامل آتش زدن کنسولگری ایران در نجف، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل آتش زدن کنسولگری ایران در نجف، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید