قطعات آبگرمکن دیواری بوتان همراه با عکس

به گزارش مجله جام جهان، در این متن می خواهیم، قطعات آبگرمکن دیواری بوتان را با یکدیگر تک به تک آنالیز کنیم و مسائل و خرابی احتمالی این قطعات را برای شما بیان کنیم.

قطعات آبگرمکن دیواری بوتان همراه با عکس

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آچاره، برند بوتان از قدیمی ترین برندهای بازار در حوزه آبگرمکن هست. از بیشتر آدم ها دور اطراف خود بپرسید، اگر خانه شان آبگرمکن داشته باشد، قطعا آبگرمکن بوتان خواهد بود. پس برای آشنایی با این وسیله پرکاربرد می خواهیم، شما را کمی با این وسیله آشنا کنیم.

یکی پرفروش ترین آبگرمکن های بوتان، b3115 هست. مقاله ای کامل در رابطه با تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115 در آچاره مگ وجود داد....

نگاهی دقیق به قطعات آبگرمکن دیواری بوتان

قطعاتی که می خواهیم شما را با آن ها آشنا کنیم، شامل کلاهک تعدیل، صفحه پشت آبگرمکن، مبدل، رگلاتور آب، رگلاتوز گاز، شیر آب و شیر پروانه ای هست. با ما همراه باشید و به دقت متن پایین را بخوانید. این مطلب توسط متخصصان آچاره تهیه شده است.

قطعه ای به نام رگلاتور گاز

همان طور که اسم این قطعه پیداست، وظیفه تنظیم کردن دارد! اگر بخواهیم به طور دقیق تر این موضوع را شرح دهیم، این قطعه وظیفه تنظیم گاز و شعله را در آبگرمکن دارد. این وسیله با توجه به فشار آب میزان شعله را تنظیم می نماید تا با آب را به دمای مناسبی برساند. اگر این قطعه دچار مشکل گردد و یا در کار آن اختلال ایجاد گردد می تواند باعث خاموش شدن آبگرمکن گردد. همچنین از دیگر مسائلی که این قطعه می تواند ایجاد کند، تاثیر مستقیم بر روی مصرف گاز هست و مصرف گاز خانگی شما را می تواند به صورت چشمگیری افزایش دهد.

رگلاتور آب برای تنظیم آب ورودی و خروجی

یکی دیگر از قطعات مهم در آبگرمکن دیواری بوتان رگلاتور آب هست! باز هم از نام این وسیله پیداست که وظیفه اصلی این قطعه تنظیم میزان فشار آب هست. باید توجه داشته باشید برای رسیدن آب به میزان فشار مناسب تا آبگرمکن بتواند آب را به دمای مناسب برساند، احتیاج به این قطعه هست. اگر فشار آب گرم شما میزان مناسبی نیست، قطعا این قطعه یا قطعات وابسته به این قطعه دچار مشکل شده اند. یکی از مسائلی که آّگرمکن ها با آن دست و پنجه نرم می نمایند، رسوب آب شهری هست که معمولاً این قطعات را دچار مسائل می نماید.

به زودی مطلب کاملی در رابطه با پکیج های بوتان هم منتشر می کنیم ولی اگر پکیج شما احتیاج به تعمیر دارد، می توانید از تعمیر پکیج آچاره بهره ببرید.

جدانماینده ای به نام صفحه پشت آبگرمکن

همه آدم ها با این قطعه به صورت کامل آشنایی دارند! این صفحه فلزی را همه شما در آبگرمکن های خود مشاهده نموده اید. این صفحه فلزی باعث می گردد حرارت آبگرمکن شما به دیواری پشتی صدمه نزند. معمولاً این قطعه در آبگرمکن های دیواری تا سال های سال، سالم می ماند. مگر اینکه در اثر ضربه آسیبی به این قطعه وارد گردد. پس توجه داشته باشید که اگر می خواهید به دیوار پشتی آبگرمکن آسیبی نرسد حتما حواستان به این قطعه باشد؛ و کاری نکنید که این قطعه دچار آسیب نگردد.

مبدل های آبگرمکن، از قطعات مهم آبگرمکن دیواری بوتان!

تا حالا فکر نموده اید که آبگرمکن ها باید چگونه آب را گرم نمایند؟! بگذارید سؤالم را بهتر مطرح کنم، گرمای شعله چگونه باید به آبگرمکن منتقل گردد؟! باید رسانای گرمایشی مناسبی وجود داشته باشد که گرما را به صورت خوبی به آب منتقل کند! یکی از رسانا های گرمایی، مس هست. جنس اکثر مبدل های گرمایی از مس هست. پس متوجه شدید که این قطعات در آبگرمکن دیواری بوتان، یعنی مبدل های آبگرمکن، لوله های مسی ای هست که در میان شعله ها عبور می نماید تا آب را به دمای مناسبی برساند.

کلاهک تعدیل از مهم ترین قطعات آبگرمکن دیواری بوتان

یکی از مهم ترین قطعات آبگرمکن های دیواری، کلاهک تعدیل هست! به زودی مطلب کاملی در رابطه با تعمیر پکیج توسط متخصصان آچاره آماده می گردد و یکی از علل اصلی خاموش شدن آبگرمکن ها این قطعه هست. وظیفه اصلی این قطعه تنظیم جریان هوا هست. جریان هوا برای انجام صحیح عمل احتراق هست. همان طور که قطعا می دانید یکی از اضلاع مثلث احتراق، هوا یا همان اکسیژن هست. اگر هوا به اندازه کافی در عمل احتراق نرسد، عمل احتراق انجام نمی گردد و آبگرمکن روشن نمی گردد. برای آشنای با قطعات آبگرمکن دیواری بوتان b3115 می توانید به آچاره مگ مراجعه کنید.

این مقاله به صورت خلاصه بخوانید!

با توجه به استفاده زیاد از آبگرمکن های دیواری بوتان، آشنایی با قطعات آن الزامی هست.

1- رگلاتور گاز در آبگرمکن وظیفه تنظیم گاز را دارد!

2- رگلاتور آب وظیفه تنظیم فشار آب را دارد!

3- صفحه پشت آبگرمکن وظیفه جدانمایندگی دارد!

4- مبدل های آبگرمکن وظیفه انتقال گرما به آب را دارند!

5- سوپاپ گاز. وظیفه باز و بسته کردن گاز را دارد!

برای تعمیر آبگرمکن خود می توانید به آچاره مراجعه کنید و متخصصان یا همان آچاره ها می توانند به شما یاری بسیاری در تعمیر این وسیله نمایند.

امیدوارم این متن برایتان مفید بوده باشد! اگر سؤالی داشتید، می توانید در قسمت نظرات سایت آچاره مطرح کنید! ما سؤالات شما در رابطه با قطعات آبگرمکن دیواری بوتان هستیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 153

به "قطعات آبگرمکن دیواری بوتان همراه با عکس" امتیاز دهید

2 کاربر به "قطعات آبگرمکن دیواری بوتان همراه با عکس" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعات آبگرمکن دیواری بوتان همراه با عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید