قیمت گوشت قرمز اعلام شد

به گزارش مجله جام جهان، خبرنگاران : رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با لغو محدودیت 10 روزه خروج گوشت قرمز از استان، قیمت گوشت دام سبک و سنگین در این استان کاهش یافت و از متوسط قیمت آن در کشور کمتر شد.

قیمت گوشت قرمز اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا: محمدرضا اورانی عصر شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی اضافه کرد: هم اینک قیمت متوسط هر کیلوگرم گوسفند زنده در استان 465 هزار ریال است در حالی که قیمت متوسط کشوری آن هر کیلوگرم 532 هزار و 910 ریال است.

وی ادامه داد: قیمت متوسط هر کیلوگرم گوساله زنده در خراسان رضوی 385 هزار ریال است که متوسط قیمت کشوری آن هر کیلوگرم 446 هزار ریال می باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: قیمت متوسط هر کیلوگرم لاشه گوسفند در استان 940 هزار ریال است در حالی که قیمت متوسط کشوری آن هر کیلوگرم یک میلیون و 80 هزار ریال است، همچنین قیمت متوسط هر کیلوگرم گوشت گوساله در استان 700 هزار ریال است که قیمت متوسط کشوری آن هر کیلوگرم 839 هزار ریال می باشد.

مهدی باقری، رییس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دام مشهد نیز در این نشست گفت: پس از لغو محدودیت خروج گوشت قرمز از استان قیمت هر کیلوگرم انواع مختلف گوشت در بازار مشهد به طور متوسط 70 تا 80 هزار ریال کاهش یافت.

کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی در نشست روز چهارشنبه هفته گذشته خود با هدف حمایت از دامداران و واحدهای بسته بندی گوشت و کشتارگاه ها و اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور، محدودیت 10 روزه خروج گوشت قرمز و گوشت مرغ را لغو کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 830

به "قیمت گوشت قرمز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشت قرمز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید