لزوم دسترسی به تلفن اینترنتی برای مراقبین و بهورزان از طریق سامانه 4030

به گزارش مجله جام جهان، وزیر بهداشت در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری ضمن تشکر از همکاری شرکت مخابرات در خصوص راه اندازی سامانه 4030، فراهم شدن امکان دسترسی به تلفن اینترنتی برای مراقبین و بهورزان (60 هزار کاربر) از طریق سامانه 4030 را خواستار شد.

لزوم دسترسی به تلفن اینترنتی برای مراقبین و بهورزان از طریق سامانه 4030

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری گفت: از آنجایی که آموزش، پیگیری و پاسخگویی به موارد مشکوک به بیماری کرونا توسط مراقبین سلامت و بهورزان برای جمعیت تحت پوشش در سطح کشور دارای اهمیت و فوریت زیادی در کنترل بیماری می باشد. لذا در اسرع وقت امکان دسترسی به تلفن اینترنتی برای مراقبین و بهورزان (60 هزار کاربر) از طریق سامانه 4030 فراهم شود.

به گزارش وبدا، متن این نامه به شرح زیر است: ضمن تشکر از همکاری شرکت مخابرات در خصوص راه اندازی سامانه 4030، به استحضار می رساند آموزش، پیگیری و پاسخگویی به موارد مشکوک به بیماری کرونا توسط مراقبین سلامت و بهورزان برای جمعیت تحت پوشش در سطح کشور دارای اهمیت و فوریت زیادی در کنترل بیماری است لذا خواهشمند است دستور فرمائید در اسرع وقت امکان دسترسی به تلفن اینترنتی برای مراقبین و بهورزان (60 هزار کاربر) از طریق سامانه 4030 فراهم شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 370

به "لزوم دسترسی به تلفن اینترنتی برای مراقبین و بهورزان از طریق سامانه 4030" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم دسترسی به تلفن اینترنتی برای مراقبین و بهورزان از طریق سامانه 4030"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید