مرکل خواهان شکل گیری توافق تجاری جدید بین اروپا و آمریکا شد، درخواست آلمان از آمریکا برای ایستادگی در مقابل چین و روسیه در کنار اروپا

به گزارش مجله جام جهان، خبرگزاری خبرنگاران-صدر اعظم آلمان در یک سخنرانی ضمن استقبال از بازگشت واشنگتن به چند جانبه گرایی در دولت جو بایدن، گفت که توافق تجاری جدید بین اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا بسیاری کاربردی است.

مرکل خواهان شکل گیری توافق تجاری جدید بین اروپا و آمریکا شد، درخواست آلمان از آمریکا برای ایستادگی در مقابل چین و روسیه در کنار اروپا

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان گفت در حالیکه آلمان هیچ منفعتی از تقسیم کشورهای دنیا در چند اردوگاه همانند جنگ سرد نمی برد، خوب است که آمریکا به عنوان مهم ترین متحد اروپا در کنار این اتحادیه در مقابل چین و روسیه بایستد.

وی در کنفرانس برلین با موضوع روابط آینده ترنس آتلانتیک اعلام کرد: همواره از توافق تجاری بین ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا حمایت کردم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1167

به "مرکل خواهان شکل گیری توافق تجاری جدید بین اروپا و آمریکا شد، درخواست آلمان از آمریکا برای ایستادگی در مقابل چین و روسیه در کنار اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل خواهان شکل گیری توافق تجاری جدید بین اروپا و آمریکا شد، درخواست آلمان از آمریکا برای ایستادگی در مقابل چین و روسیه در کنار اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید