منصوری: 5800 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به بنگاه ها پرداخت شد

به گزارش مجله جام جهان، معاون وزیر کار با بیان اینکه بیش از 5800 میلیارد تومان به 292 هزار بنگاه آسیب دیده پرداخت شده است، گفت: زمان ثبت نام بنگاه ها برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان مهر ماه است.

منصوری: 5800 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به بنگاه ها پرداخت شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عیسی منصوری در بیست و هشتمین جلسه کارگروه مقابله با پیامد های اقتصادی کرونا، گفت: از مجموع 704 هزار پرونده بررسی شده در فرآیند پرداخت تسهیلات کرونایی، 544 هزار پرونده برای پرداخت به بانک معرفی شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: تا به امروز ارزش تسهیلات پرداختی به 292 هزار بنگاه آسیب دیده بیش از 5،800 میلیارد تومان شده است که از این مقدار 1،245 میلیارد تومان مربوط به تسهیلات حمایتی دولت از شرکت های معظم است.

وی ادامه داد: زمان ثبت نام فعالان کسب وکار های آسیب دیده از کرونا، برای دریافت تسهیلات کرونایی تا انتها مهر ماه است و این زمان تمدید نخواهد شد.

منصوری گفت: در چند هفته اخیر به طور میانگین روزانه بیش از 2500 نفر از شاغلان آسیب دیده از کرونا برای دریافت وام حمایتی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: اعضای کارگروه تاکید کردند که بانک های عامل با جدیت بیشتر تسهیلات کرونایی را به متقاضیان تا انتها مهر ماه پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 792

به "منصوری: 5800 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به بنگاه ها پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوری: 5800 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به بنگاه ها پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید