وزیر علوم جوابگوی قطع درختان دانشگاه تهران باشد

به گزارش مجله جام جهان، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: باید وزیر علوم جوابگو باشد که چرا در شهر تهران شاهد قطع درختان دانشگاه تهران بودیم.

وزیر علوم جوابگوی قطع درختان دانشگاه تهران باشد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در چند ماه گذشته بار ها در مورد موضوعات مختلف با چمران ملاقات و تبادل نظر داشتم، گفت: مشاوره های ایشان باعث شده است سریع تر به مقصد برسیم و حضور ایشان در شورا نقش استادی و اثرگذار دارد.

وی تاکید نمود: اجازه نخواهیم داد به شخصیت مهندس چمران که خالصانه به مردم عزیزمان خدمت نموده مورد کوچکترین خدشه ای وارد گردد.

وی با بیان اینکه موضوعات بهشت زهرا (س) پیچیدگی های خودش را دارد که با حضور مدیران شهری در جلسات مورد آنالیز قرار خواهند گرفت، گفت: متاسفانه در دوره گذشته برخی از اقدامات انجام شده که مبنای تخصصی نداشته است؛ بعلاوه در این دوره مواردی حذف شده است که باید دوباره از سر گرفته گردد.

پیرهادی با اشاره به گزارش ناصر امانی از سازمان بهشت زهرا (س) اضافه نمود: باید یک بازنگری در فرآیند بهشت زهرا صورت گیرد و با مدیران شهرداری در این خصوص صحبت شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره قطع درختان به وسیله دانشگاه تهران نیز اضافه نمود: با توجه به اینکه این موضوع در روز های منتهی به عید بود در پی رسانه ای کردن این موضوع نبودیم، اما علاوه بر تذکرات طی نامه ای به شهرداری این موضوع اعلام شد.

وی اضافه نمود: شهرداری و شهردار منطقه سه به خوبی ورود کردند و برای جلوگیری از قطع این درختان کشیک گذاشتند.

پیرهادی اضافه نمود: طی نامه ای که زده شده عنوان شده که با توجه به کد شناسایی، مساحت و پهنه G111 و G322 است و عملیات ساخت و ساز نباید در این محوطه صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجوزی مبنی بر جابجایی این درختان به وسیله شهرداری صادر شده است، گفت: در این مجوز اعلام شده که هر گونه جابجایی باید در فصل مناسب و با حضور کارشناسان فضای سبز باشد.

وی با تشکر از حوزه خدمات شهری برای جلوگیری از قطع درختان در منطقه ها مختلف گفت: همکارانم در حوزه مدیریت شهری برای جلوگیری از قطع درختان وظیفه خود را انجام دادند، اما متاسفانه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: باید وزیر علوم جوابگو باشد که چرا در شهر تهران شاهد چنین موضوعی بودیم و باعث رنجش حامیان فضای سبز گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1618

به "وزیر علوم جوابگوی قطع درختان دانشگاه تهران باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر علوم جوابگوی قطع درختان دانشگاه تهران باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید