پخش فیلم های ماندگار تاریخ سینما از شبکه نمایش

به گزارش مجله جام جهان، شبکه نمایش در جدول پخش هفته آینده و در بخش منتخب ژانر به پخش فیلم های شاخص و کلاسیک تاریخ سینما پرداخته و نیز آثار دنیل اوتوی، بازیگر فرانسوی را مرور می نماید.

پخش فیلم های ماندگار تاریخ سینما از شبکه نمایش

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، فیلم های شاخص و کلاسیک، چهارصد ضربه، پدرخوانده، دکتر استرنج لاو، داستان توکیو، خبرنگاران کین، اینک آخرالزمان و سارق دوچرخه از شنبه 25 تا آدینه 31 مرداد ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می شوند.

این هفته و در بخش صحنه گران، شبکه نمایش به مرور آثار دنیل اوتوی (Daniel Auteuil) بازیگر و کارگردان فرانسوی می پردازد که به جوایزی همچون جایزه سزار دست یافته است و سال 2005 با درام پرتعلیق میشائیل هانکه یعنی راز پنهان (Hidden) برنده جایزه فیلم اروپا شد. از شنبه 25 تا آدینه 31 مرداد ماه، به ترتیب فیلم های: بهترین دوست من ، مصاحبه با باغبان ، سی و شش ، ژاپلو ، رمی ، روز هشتم و راز پنهان با بازی دنیل اوتوی در ساعت 21 از این شبکه پخش می شوند.

فیلم مذاکره (The Negotiation) محصول 2018 کره جنوبی در ژانر جنایی و مهیج، فیلم جدید شبکه نمایش است که برای نخستین بار، چهارشنبه 29 مرداد، ساعت 23 پخش می شود. در خلاصه این فیلم آمده است که: پس از اینکه یک ماجرای گروگانگیری اتفاق می افتد، مامور آن هیونگ سو برای مذاکره با گروگانگیران از مرخصی بازمی شود اما یکی از گروگان ها کشته و داستان وارد فضایی پیچیده تر می شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 704

به "پخش فیلم های ماندگار تاریخ سینما از شبکه نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش فیلم های ماندگار تاریخ سینما از شبکه نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید