پهلوان زاده: نه محکوم به استعفا شده ام و نه مهلت خواسته ام

به گزارش مجله جام جهان، به گزارش خبرنگاران، حاشیه های اخیری که پیرامون شطرنج و فدراسیون آن ایجاد شد تا آنجا پیش رفت که موضوعاتی مبنی بر کنار رفتن مهرداد پهلوان زاده هم مطرح شد.

پهلوان زاده: نه محکوم به استعفا شده ام و نه مهلت خواسته ام

این در حالی است دوره ریاست وی در فدراسیون شطرنج 24 اسفندماه به خاتمه می رسد و با توجه به برنامه ای که پیش از این برای دیگر فدراسیون هم اجرا شده، وزارت ورزش قطعاً از این تاریخ به بعد مدیریت شطرنج را وارد دوره سرپرستی خواهد نمود.

با این اوصاف کنار رفتن پهلوان زاده پیش از موعد مقرر موضوعی است که گفته می گردد وزارت ورزش خواهان آن است. مسئله ای که در صفحه منتسب به همسر یکی از شطرنجبازان ملی پوش هم عنوان شده و اینکه پهلوان زاده در روبرو با این درخواست، مهلت چند روزه را طلب نموده است.

رئیس فدراسیون شطرنج البته این ماجرا را به طور کل رد می نماید و تاکید دارد که تا خاتمه قانونی دوره ریاستش خواهد ماند.

پهلوان زاده در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: این صحبت ها همه در حد شایعه است. کسی به من نگفته استعفا بدهم یا به هر بهانه ای از فدراسیون بروم. بنابراین اینکه گفته شده من متقاضی فرصت برای ماندن در فدراسیون شده ام، درست نیست چون اصلاً قراری بر رفتنم نبوده و این مسئله از اساس کذب است.

وی ادامه داد: چیزی به خاتمه دوره ریاستم نمانده است. تا آن موقع در فدراسیون خواهم بود و برنامه های باقی مانده از تقویم مصوب سال جاری را اجرا می کنم. هر زمان وزارت ورزش برای فدراسیون سرپرست انتخاب کرد من می روم.

رئیس فدراسیون شطرنج همچنین تاکید نمود: این موضوعات را مطرح می نمایند در حالیکه به تازگی موافقت وزارت ورزش را برای برگزاری جام ستارگان شطرنج در تهران گرفتیم تا برای چهارمین بار میزبان شطرنجبازانی مطرح از کشورهای مختلف باشیم که قرار است با نفرات برگزیده ایران رقابت نمایند.

پهلوان زاده در پاسخ به این پرسش که بودجه پیش بینی شده برای برگزاری جام ستارگان شطرنج چقدر است، اعلام نمود: 500 میلیون تومان بودجه ای است که برای برگزاری این رقابت ها لازم داریم. مسئله ای برای تأمین آن وجود ندارد. از وزارت ورزش دستور گرفته ایم با بهترین کیفیت ممکن این رقابت ها را برگزار کنیم.

وی در خصوص نفرات شرکت نماینده در این رقابت ها نیز گفت: باید برای 7 بازیکن خارجی دعوتنامه بفرستیم. آذربایجان، گرجستان و ارمنستان کشورهایی هستند که از آنها در این رقابت ها نماینده خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون شطرنج در خاتمه در پاسخ به این پرسش که قصد کاندیدا شدن برای دوره آینده انتخابات این فدراسیون را دارد؟، گفت: تا خاتمه دوره ریاستم و بعد از آن شروع فرایند برگزاری مجمع زمان زیادی باقی مانده است. فعلاً مدیریتم را دنبال می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 321

به "پهلوان زاده: نه محکوم به استعفا شده ام و نه مهلت خواسته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهلوان زاده: نه محکوم به استعفا شده ام و نه مهلت خواسته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید